Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt! Oftast de köpen som blir de bäata i slutändan! Den där är magisk!Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
Folk och jag själv tyckte jag var knäpp som betalade mer än 9k för en "dress"Tissot, men ibland är det värt att bara blunda och köra. Detta var en sådan gång... Och jag är sjukt glad för det! Älskar klockan rakt igenom.
En fantastisk Tissot och priset du betalade tycker jag speglar värdet bra. Nu var det många år sen jag jagade ett 31-1 donatorverk men redan då låg de på mellan 2-5 beroende på skick. Lägg sedan en väldigt fin tavla på det så tycker jag att den är prisvärd...men jag kan knappast hållas för objektiv...Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
Folk och jag själv tyckte jag var knäpp som betalade mer än 9k för en "dress"Tissot, men ibland är det värt att bara blunda och köra. Detta var en sådan gång... Och jag är sjukt glad för det! Älskar klockan rakt igenom.
Tack!En fantastisk Tissot och priset du betalade tycker jag speglar värdet bra. Nu var det många år sen jag jagade ett 31-1 donatorverk men redan då låg de på mellan 2-5 beroende på skick. Lägg sedan en väldigt fin tavla på det så tycker jag att den är prisvärd...men jag kan knappast hållas för objektiv...
Tack!Helt rätt! Oftast de köpen som blir de bäata i slutändan! Den där är magisk!
Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
Mkt fin bild! Visodate är också allmänt mkt trevlig!
Korspostar lite från Insta.
Mest för att jag tyckte bilden blev lite nice! ...behöver man mer skäl än så?
Ja, och finns med fina tavlor. Borde nog beställa ett nytt glas i rätt storlek till den i guld jag har liggandes.Mkt fin bild! Visodate är också allmänt mkt trevlig!
Ja jag saknar vissa av mina gamla ibland. Om det dyker upp en krisp blanksvart med vass boett ska jag nog hugga den.Ja, och finns med fina tavlor. Borde nog beställa ett nytt glas i rätt storlek till den i guld jag har liggandes.
Tyvärr har jag knarkat lite för udda klockor så de designmässigt enkla okomplicerade uren lockar inte så mycket för mig personligen just nu.Ja jag saknar vissa av mina gamla ibland. Om det dyker upp en krisp blanksvart med vass boett ska jag nog hugga den.
Hoppas du kommer känna så för ditt nya bygge...Tyvärr har jag knarkat lite för udda klockor så de designmässigt enkla okomplicerade uren lockar inte så mycket för mig personligen just nu.
Den är ju exotisk, inte allt för alldaglig. Nästan så att jag ger med mig och momsar in en bara för att få igång projektet.Hoppas du kommer känna så för ditt nya bygge...
Mmmm jag vet...Den är ju exotisk, inte allt för alldaglig. Nästan så att jag ger med mig och momsar in en bara för att få igång projektet.
En till behöver du va?Fyrtal i 50-tals Visodate..
Kan man ha för många?En till behöver du va?
Ligger på köp o sälj som någon är sugen på en ny!
Jasså? Då ska jag sluta omedelbart. Tack för info!Fin! Men marknadsföring i trådarna brukar vara föga uppskattat...
Är denna gilt? Är såklart nyfiken nu när jag tagit över den!
Korspostar lite från Insta.
Mest för att jag tyckte bilden blev lite nice! ...behöver man mer skäl än så?
Grymt bra läder på den!
Ja, ibland får man till det riktigt braGrymt bra läder på den!
Hittade ett par roliga PR516-bilder på nätet.
Bra räddat!!Renoverade den här nyligen. Någon hade använt den som donatorur och tagit en mängd delar. Kunde komplettera det med nos-delar. Kul att den fått nytt liv igen. Riktigt skön bruksklocka.
Jävlar vad snygg han är, jag hoppas jag ser ut så där i mitt nästa liv, dock hade man ju velat se guldaren på honom.Hittade ett par roliga PR516-bilder på nätet.
Finns inte guld väl?Jävlar vad snygg han är, jag hoppas jag ser ut så där i mitt nästa liv, dock hade man ju velat se guldaren på honom.
Utan vridring finns väl?Finns inte guld väl?
Ja den jag jag fångat, men med vridring hade varit fet.Utan vridring finns väl?