• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

The many faces of vintage Tissot (många bilder)

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
IMG_20191027_125600.jpg

Folk och jag själv tyckte jag var knäpp som betalade mer än 9k för en "dress"Tissot, men ibland är det värt att bara blunda och köra. Detta var en sådan gång... Och jag är sjukt glad för det! Älskar klockan rakt igenom.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
IMG_20191027_125600.jpg

Folk och jag själv tyckte jag var knäpp som betalade mer än 9k för en "dress"Tissot, men ibland är det värt att bara blunda och köra. Detta var en sådan gång... Och jag är sjukt glad för det! Älskar klockan rakt igenom.
En fantastisk Tissot och priset du betalade tycker jag speglar värdet bra. Nu var det många år sen jag jagade ett 31-1 donatorverk men redan då låg de på mellan 2-5 beroende på skick. Lägg sedan en väldigt fin tavla på det så tycker jag att den är prisvärd...men jag kan knappast hållas för objektiv...:)
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
En fantastisk Tissot och priset du betalade tycker jag speglar värdet bra. Nu var det många år sen jag jagade ett 31-1 donatorverk men redan då låg de på mellan 2-5 beroende på skick. Lägg sedan en väldigt fin tavla på det så tycker jag att den är prisvärd...men jag kan knappast hållas för objektiv...:)
Tack!
Håller ju såklart egentligen med. Denna är en solklar keeper och blir glad av att bara titta på den :) I det långa loppet spelar det lixom ingen roll om den kostar 5 eller 9.
Helt rätt! Oftast de köpen som blir de bäata i slutändan! Den där är magisk!
Tack! :)
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Denna är faktiskt lite av ett konstverk.
IMG_20191027_125600.jpg

Folk och jag själv tyckte jag var knäpp som betalade mer än 9k för en "dress"Tissot, men ibland är det värt att bara blunda och köra. Detta var en sådan gång... Och jag är sjukt glad för det! Älskar klockan rakt igenom.

Nog tyckte jag att du var lite galen, när det begav sig.
Men får nog ge dig rätt - återigen. Fantastiskt fin klocka!
 
Topp