Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte hittat donator än, iofs sökt rätt dåligt också...@Aurum hur går det med din tavla? Hittar du ngn donator? Ser fram mot att se den... Och köper den såklart gärna av dig om du ångrar dig...
Vad är det för boett de ska vara till tavlan?Inte hittat donator än, iofs sökt rätt dåligt också...
Du får lämna över stafettpinnen helt enkeltInte hittat donator än, iofs sökt rätt dåligt också...
Automataren (hammare?) med centrumsekund och de breda bandhornen. Kommer inte ihåg vad de heter.Vad är det för boett de ska vara till tavlan?
Hmmm, för billig för att sälja så den får nog ligga till sig.Du får lämna över stafettpinnen helt enkelt
Du behöver inte fundera på inköpspris... Denna hade blivit en keeper i Tissotsamlingen och skapat en grym hammartrippel så om priset är någorlunda rimligt är det inte så nogaAutomataren (hammare?) med centrumsekund och de breda bandhornen. Kommer inte ihåg vad de heter.
Hmmm, för billig för att sälja så den får nog ligga till sig.
Söker lite infon om min nyköpta Visodate. Vilka år gjordes modellen? Finns det några bara infokälla?
Wow inte sett detta inlägg först nu men den första tissoten du visar... Det är ju som en tissot i seamaster boett? Cool som satan!Inte hemma men hann ta några snabba shots imorse
Grymma!Ett gäng svarta småttingar..
Tack! Var nära på en annan svart goding igår, men var en sekund sen på "bekräftta bud". Men såg att den hamnade här på forumetGrymma!
Min säger hej!En underskattad blank visodate
Grymt fin! Hojta om du får för dig att sälja.En Dennison märkt Tissot från ca -48
Väldigt fin! Storlek?En Dennison märkt Tissot från ca -48
Man fick ju inte göra så...Grymt fin! Hojta om du får för dig att sälja.
Jag stod på din sida i den debatten.Man fick ju inte göra så...
Men jag säger väl +1
Jag vetJag stod på din sida i den debatten.
Man fick ju inte göra så...
Men jag säger väl +1
Man fick ju inte göra så...
Men jag säger väl +1
33.5mm utan krona, 18mm luggarJag stod på din sida i den debatten.