almeyero
Silver
Power HBO.
Riksfet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Power HBO.
Båda dom är mycket braEl Chapo på Netflix. Lär gillas av er som diggade Narcos.
GLOW på Netflix. Lite speciell men klart sevärd för alla sköna karaktärer.
Kingdom har jag vart sugen på länge. ☺Uppdaterar lite.
Kingdom, MMA drama.
Suits, har nog ingen missat.
Into the badlands, blandning av matrix/got.
Billions, ett måste.
Glow, hur damwrestlingen kom till.
Flash, härligt geekig superhjälteserie.
Magicians, modern Harry Potter
Kingdom har jag vart sugen på länge. ☺
Den är riktigt bra
Nu är du krånglig. Ett alternativ är att vara KS-Fri tills du ska posta nr 4k@TiE här kan jag posta utan att få inlägg.
För att vara on topic: Varuhuset
Inte jag. Såå mkt annat man vill se. ☺Ingen som kollar nya Twin Peaks här??
Ingen som kollar nya Twin Peaks här??
Klarade ett avsnitt. Riktigt usel uppföljareIngen som kollar nya Twin Peaks här??
Bör man se någon tidigare Marvel-serie innan man kollar denna?The Punisher på Netflix. Inget för serietidningspuritaner då de har gjort om storyn en del, men f-n så bra den var. Heller inget all samla familjen kring om man har mindre barn.
Bör man se någon tidigare Marvel-serie innan man kollar denna?
Gött! Älskade trailern, får ta tag i den när jag är klar med Mad Men.Nej inte alls...bara att titta Han är inte med i Marvel-universum på det sättet så det är inga andra superhjältar inblandade.
Gött! Älskade trailern, får ta tag i den när jag är klar med Mad Men.