Den där tar man på en dag...bäst att sträckkolla
Och innan jag blir Marvel-lynchad så har Punisher stött på både Daredevil och Spiderman m.m, men menar att det liksom inte är al'a Avergers eller X-men
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där tar man på en dag...bäst att sträckkolla
Nej inte alls...bara att titta Han är inte med i Marvel-universum på det sättet så det är inga andra superhjältar inblandade.
Han dyker upp i daredevil s2??
Och karaktärer därifrån i punisher även en del referenser där emellan.
Jag rekommenderar att se alla individuella serier i rätt ordning även the defendersT
Se inlägg ovan ditt
Jag rekommenderar att se alla individuella serier i rätt ordning även the defenders
Nu har jag inte sett nya Daredevil, men är The Punisher's story omgjord såsom i den nya serien där också? The Defenders kan man hoppa över helt tyvärr...den höll inte måttet. Framförallt riktigt dåligt castad.
Ja precis
THE defenders var rätt B. Men värt att se, gillar när dem binder ihop. Även om det var relativt dåligt utfört.
Så klart att du har en poäng i det Men iom att originalstoryn ändå är ändrad så tycker jag att man kan se The Punisher med behållning utan att titta på något annan innan.
Edit: Om jag säger så här, man kommer aldrig under The Punisher sitta som ett frågetecken och inte få ihop storyn på grund av något som hänt i en annan serie.
Där har du helt rätt
Men kul att kunna förstå vad Karen och Frank har gemensamt sedan tidigare. Exempelvis
The Punisher på Netflix. Inget för serietidningspuritaner då de har gjort om storyn en del, men f-n så bra den var. Heller inget all samla familjen kring om man har mindre barn.
Sugen på Afrika.
Vill se dokumentärer eller liknande, men känns som man redan sett alla professionella grejer som Africa etc.
Gärna nåt som är mer med människor och kamerateam till fots, tänk typ Bear Grylls (men det har jag ju också redan sett).
Har för mig att det gått program om jakt och liknande, och sånt hade ju varit svinbra.
Sugen på Afrika.
Vill se dokumentärer eller liknande, men känns som man redan sett alla professionella grejer som Africa etc.
Gärna nåt som är mer med människor och kamerateam till fots, tänk typ Bear Grylls (men det har jag ju också redan sett).
Har för mig att det gått program om jakt och liknande, och sånt hade ju varit svinbra.
Sett den två gånger, och hade velat se något liknande fast mer ute i bushenLong way down är ju kul att se, om du inte har sett den! Eller, även om du har, så kan du se om den. Worth it.
Mycket bra! Finns många bra tyska serier ex Deutschland 83 etc. Hatar marvel så man lever i fel tidevarv... Homeland är en favorit och West Wing om du gillar politisk liberalporr (är definitivt ingen folkpartist men uppskattar serien)Peaky blinders
Bästa serien på länge
Bra helt klart. Men lite besviken, tycker det blev lite för mycket relationsdrama emellanåt.The Punisher på Netflix. Inget för serietidningspuritaner då de har gjort om storyn en del, men f-n så bra den var. Heller inget all samla familjen kring om man har mindre barn.
Bra helt klart. Men lite besviken, tycker det blev lite för mycket relationsdrama emellanåt.
Gillade Pusher, en av mina favoritkaraktärer.
Jag och frun har snöat in hårt på Broadchurch. Jag avskyr deckarserier, men den här var grymt bra, långsamt tempo, fantastiska landskapsfilmningar och bra skådespelare.
Inget för den som inte gillar "relationsdrama".
På tal om serier som dippar efter s1, alla som inte sett True Detective borde se den, men bara säsong 1!Jag gillar David Tennant och även långsamma deckare, men har inte kommit mig för att se den än. Har läst många som säger att det räcker med säsong 1, och att det dippar en del efter det. Något du håller med om?
Mnja, det beror väl lite på. En del av elementen från s1 försvinner till s2, men å andra sidan blir parallellhandlingen/arna intressantare.Jag gillar David Tennant och även långsamma deckare, men har inte kommit mig för att se den än. Har läst många som säger att det räcker med säsong 1, och att det dippar en del efter det. Något du håller med om?
Haha, det är sant. Tror jag blev lite påverkad av en polare som total trashade den.Jag tycker att det adderar till handlingen. Det skulle bli rätt tradigt om det bara var ultravåld hela tiden. Sen så är det ju inte precis relationsdrama i nivå med "Scener ur ett äktenskap"
Jag gillar David Tennant och även långsamma deckare, men har inte kommit mig för att se den än. Har läst många som säger att det räcker med säsong 1, och att det dippar en del efter det. Något du håller med om?