Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollat 6 avsnitt på full metal alchemist. Inte nöjd, men helt ok. Får se hur det utvecklar sig, ska kanske kolla Devilman-Crybaby lite parallellt.
Dog som i att den blev så dålig så du slutade titta eller tog avsnitten slut? Kikar på den själv och har fastnat för den.Och där dog Homeland för mig. Vad ska man se nu? Gärna något som finns på Netflix. Funderar lite på Peaky Blinders, men är även sugen på att ta tag i Modern Family.
Tycker den tappade alldeles för mycket i spänning, och känns dåligt skriven, väldigt förutsägbart. Kanske bara är jag dock, ska ge den ett par avsnitt till.Dog som i att den blev så dålig så du slutade titta eller tog avsnitten slut? Kikar på den själv och har fastnat för den.
Väldigt bra serier båda två! Jag hade dock börjat med PB. Ett par andra tips är Taboo eller Westworld om du inte har sett dem.Och där dog Homeland för mig. Vad ska man se nu? Gärna något som finns på Netflix. Funderar lite på Peaky Blinders, men är även sugen på att ta tag i Modern Family.
Började med Modern Family! Kände för något lättsamt och ack så bra den är.Väldigt bra serier båda två! Jag hade dock börjat med PB. Ett par andra tips är Taboo eller Westworld om du inte har sett dem.
Edit: Oj, missade helt att det skulle vara Netflix.
Jag tappade Homeland samtidigt som de flyttade till Berlin, om jag minns rätt.Tycker den tappade alldeles för mycket i spänning, och känns dåligt skriven, väldigt förutsägbart. Kanske bara är jag dock, ska ge den ett par avsnitt till.
De första 3 säsongerna kan dock vara något av det bästa jag någonsin sett!
Det är säsong 5 det, ser jag nu när jag kollar. Ska nog ge den denna säsong (4) innan jag lägger ner den helt.Jag tappade Homeland samtidigt som de flyttade till Berlin, om jag minns rätt.
Kändes konstigt.
The Leftovers är något av det bästa jag sett de senare tio åren.Många har missat Leftovers. Riktigt bra! Nån av skaparna från Lost för oss gamlingar som va med på den tiden, denna är dock bra och har ett slut
Någon som kollar "Luther"? Helt stabil deckar-serie, dock bara 4 avsnitt per säsong.
Gillar ni Luther så borde ni spana in "The Shadow Line". Kommer ihåg att jag såg den efter Luther, hade skön mörk känsla som liknade.Luther är grymt bra. Favoritavsnitten är säsong 2, avsnitt 3 och 4...tärningsspelaren.
Gillar ni Luther så borde ni spana in "The Shadow Line". Kommer ihåg att jag såg den efter Luther, hade skön mörk känsla som liknade.
Riktigt bra! Väntar spänt på nya säsongen nu...Designated Survivor
Kiefer Sutherland i huvudrollen, ni kanske har sett honom tidigare i tv-serien 24.
Kan inte riktigt berätta något om handlingen utan att spoila, men en riktig nagelbitare.
Designated Survivor
Kiefer Sutherland i huvudrollen, ni kanske har sett honom tidigare i tv-serien 24.
Kan inte riktigt berätta något om handlingen utan att spoila, men en riktig nagelbitare.
Var tvungen att sluta titta pga att det var kasst. Idén är bra, men faller platt jämfört med t.ex Homeland.Riktigt bra! Väntar spänt på nya säsongen nu...
Kollat alla 6 säsonger av Homeland. Blev helt fast!
Tittade igenom s5 och s6. 5 var bra, 6 sög.Det är säsong 5 det, ser jag nu när jag kollar. Ska nog ge den denna säsong (4) innan jag lägger ner den helt.
Riktigt tråkigt när dom första tre säsongerna var top notch. Inte helt ovanligt dock att en serie tappar allt efter ett par säsonger.Var tvungen att sluta titta pga att det var kasst. Idén är bra, men faller platt jämfört med t.ex Homeland.
Tittade igenom s5 och s6. 5 var bra, 6 sög.
Håller den samma klass som Gomorrah?Pengar, våld, skräp, maffia... Riktigt bra.
+1 på allt du skriverVar tvungen att sluta titta pga att det var kasst. Idén är bra, men faller platt jämfört med t.ex Homeland.
Tittade igenom s5 och s6. 5 var bra, 6 sög.
Lustigt, jag tycker tvärtom..Homeland var ju underhållande säsong 1. Resten var kass och bottnade i senaste säsongen som var bedrövlig.
Lustigt, jag tycker tvärtom..
Första säsongen var lite löjlig och overklig men sen blev det bättre. Senaste säsongen håller jag dock med om att den var sisådär..
Själv tycker jag att det är lagom märkligt att någon som är schizofren är agent i CIA.