Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den ska bli grymt intressant att se, och inte så långt borta heller!Ooh vad jag längtar till denna. Ser oerhörd intressant och välgjord ut.
Svårt att ranka dom var för sig då serien är en helhet för mig. Håller dock med om att S.1 mest känns som en transportsträcka.Äntligen tagit tag i The Wire, säsong 1 klar och den andra påbörjad, dock lite seg start. Hur rankar ni säsongerna?
Svårt att ranka dom var för sig då serien är en helhet för mig. Håller dock med om att S.1 mest känns som en transportsträcka.
S.2 börjar bli lite mer action och följande säsonger kan man inte sluta titta. Man bör kanske vara lite intresserad även av de politiska intrigerna för att verkligen uppskatta helheten. Förutom att jag gillar Pelecanos böcker som varmt rekommenderas, är ju The Wire något av det bästa som gjorts för tv
Gillade också Fauda. Lägger Buru på min lista.Buru (turkisk) var oväntat bra, men så gillar jag ju Fauda(israelisk) väldigt mycket. tar ett tag att vänja sig vid olika orgianlspråk, men bra stämning och musik i båda, även om jag tycker Fauda är snäppet bättre och mer påkostad.
Lite som inom polisgenren när jag efter kollat på alla Arne Dahl, Dicte etc gick över till den finska Sorjanen, i början stör man sig lite på finskan men sen efter nåt avsnitt känns det väldigt naturligt och äkta.
Varför byta? Amazon Prime kostar typ ingenting, och är awesome, så addera den bara =) The Amazing Mrs Maisel, Carnival Row, Jack Ryan, All or nothing-dokumentärerna - listan kan göras lång.Sällan jag är inne på HBO nu sedan GoT gick i graven, kan det vara rimligt för mig att byta till Amazon Prime?
(Har Netflix)
Finns det något rätt och fel här med hur man joinar? Vill ju gärna betala i runda slängar så mycket som du skriver.Varför byta? Amazon Prime kostar typ ingenting, och är awesome, så addera den bara =) The Amazing Mrs Maisel, Carnival Row, Jack Ryan, All or nothing-dokumentärerna - listan kan göras lång.
Prime har något trial-grej som kostar €3 per månad i tre månader och därefter typ €6. Sjukt prisvärt.Finns det något rätt och fel här med hur man joinar? Vill ju gärna betala i runda slängar så mycket som du skriver.
Prime har något trial-grej som kostar €3 per månad i tre månader och därefter typ €6. Sjukt prisvärt.
Ännu bättre - Första 6Jag testar!
Så var det jaÄnnu bättre - Första 6
+1 på den.Unbelievable på Netflix, grymt bra!
The Spy på Netflix, mini serie.
Baserad på eventen runt Israeliske spionen Eli Cohen.
Med oväntade Sasha Baron Cohen i huvudrollen, vilken han spelar brilliant, trots att det tar en stund innan man kommer förbi att han är Bruno
Såg första avsnittet igår. Mer än lovande...Säkert nämts men succsession på hbo är sjukt bra!
Kollade Exit igår den var ganska kul. Blir extra rolig för att den är norsk.En roande serie är ’Exit’ på SVT Play. Den lär inte få någon Oscar men den norska varianten på American Psycho är onekligen (iallafall stundtals) rätt underhållande.
En bra serie på riktigt är Unbelievable som tidigare nämnts!
Ja precis. Rmmar ju extremt dåligt med det norska helyllelevernet.Kollade Exit igår den var ganska kul. Blir extra rolig för att den är norsk.