• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Number 6

Omega
Sista avsnittet av Mandalorian! :heart::heart::heart:
Magnifikt! Ni som inte sett, klicka INTE på spolierknappen...
Alltså slutscenen, grinade som en tant samtidigt som det var så fantastiskt för en gammal SW-nörd med Luke, R2 och ja, herregud...
1BEF4BFC-C2B0-4C12-AC9F-28298A2628B3.jpeg
 
Senast ändrad:

Veratio

Cartier
29 januari börjar nya Top Gear America. Gillade Ruthledge Wood i Top Gear USA men han är tyvärr inte med nu.

Rob Corddry är känd för dom flesta, iaf de som kollat Ballers. Han är bra!

Dax Shepard kan nog bli bra?

Känner inte till Jethro Bovingdon, men han verkade tråkigast på de teasers jag har sett på showen.

Oavsett ska det bli kul att se!!

Å ni som inte hämtar hem, kommer att finnas bakom betalvägg på motortrend.


100-top-gear-america-motortrend-app-premiere-date-update.jpg
 

Rulle

Audemars
29 januari börjar nya Top Gear America. Gillade Ruthledge Wood i Top Gear USA men han är tyvärr inte med nu.

Rob Corddry är känd för dom flesta, iaf de som kollat Ballers. Han är bra!

Dax Shepard kan nog bli bra?

Känner inte till Jethro Bovingdon, men han verkade tråkigast på de teasers jag har sett på showen.

Oavsett ska det bli kul att se!!

Å ni som inte hämtar hem, kommer att finnas bakom betalvägg på motortrend.


100-top-gear-america-motortrend-app-premiere-date-update.jpg
motortrend har rätt bra utbud kan jag tycka!!

gillar dessa bilbyggarprogram!
har börjat kolla in mightycarmods på yourube med!
två killar från australien som gör rätt bra content
 

K-S

Rolex
2-Faktor
29 januari börjar nya Top Gear America. Gillade Ruthledge Wood i Top Gear USA men han är tyvärr inte med nu.

Rob Corddry är känd för dom flesta, iaf de som kollat Ballers. Han är bra!

Dax Shepard kan nog bli bra?

Känner inte till Jethro Bovingdon, men han verkade tråkigast på de teasers jag har sett på showen.

Oavsett ska det bli kul att se!!

Å ni som inte hämtar hem, kommer att finnas bakom betalvägg på motortrend.


100-top-gear-america-motortrend-app-premiere-date-update.jpg
Top Gear USA känns alltid som en dålig kopia av originalet när jag tittat på dem. Lite too much dessutom.
 

Rulle

Audemars
Top Gear USA känns alltid som en dålig kopia av originalet när jag tittat på dem. Lite too much dessutom.
Man kan väl hoppas att dom får mer fria tyglar iallafall!



tyckte ändå den förra trion hade potential att kunna bli nåt men allt kändes för tramsigt och för kopierat.

är oftast rätt negativ till att man tar in för stora kändisar tex matt leblanc som jag tyclte var värdelös och fick rent för stor plats medans eddie jordan fick för lite plats.

tycker iallafall bra om nya vanliga top gear trion
chris harris är riktigt bra sen är paddy å freddy rätt roliga!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Man kan väl hoppas att dom får mer fria tyglar iallafall!



tyckte ändå den förra trion hade potential att kunna bli nåt men allt kändes för tramsigt och för kopierat.

är oftast rätt negativ till att man tar in för stora kändisar tex matt leblanc som jag tyclte var värdelös och fick rent för stor plats medans eddie jordan fick för lite plats.

tycker iallafall bra om nya vanliga top gear trion
chris harris är riktigt bra sen är paddy å freddy rätt roliga!
Chris Harris är väl den jag gillar där.... Eddie Jordan skulle definitivt haft mer plats!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
29 januari börjar nya Top Gear America. Gillade Ruthledge Wood i Top Gear USA men han är tyvärr inte med nu.

Rob Corddry är känd för dom flesta, iaf de som kollat Ballers. Han är bra!

Dax Shepard kan nog bli bra?

Känner inte till Jethro Bovingdon, men han verkade tråkigast på de teasers jag har sett på showen.

Oavsett ska det bli kul att se!!

Å ni som inte hämtar hem, kommer att finnas bakom betalvägg på motortrend.


100-top-gear-america-motortrend-app-premiere-date-update.jpg
Gillar personligen Wheeler dealers bättre, men det beror nog på mitt intresse av att renovera bilar. Saknar dock Ed China som slutat...
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
29 januari börjar nya Top Gear America. Gillade Ruthledge Wood i Top Gear USA men han är tyvärr inte med nu.

Rob Corddry är känd för dom flesta, iaf de som kollat Ballers. Han är bra!

Dax Shepard kan nog bli bra?

Känner inte till Jethro Bovingdon, men han verkade tråkigast på de teasers jag har sett på showen.

Oavsett ska det bli kul att se!!

Å ni som inte hämtar hem, kommer att finnas bakom betalvägg på motortrend.


100-top-gear-america-motortrend-app-premiere-date-update.jpg

Jag håller Jethro, tillsammans med Chris Harris, för en av världens bästa motorjournalister med en sjukt lång bakgrund (han och Harris är ju iof upplärda på samma ställe) och djup kunskap och passion för bilar. Han är grym på att både ratta och beskriva hur det känns att ratta.
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
C6rITHAdA-Qdk3YsWLAVqzTIeYs.jpg

Vet inte om jag vill rekommendera SVTs nya polisserie "Tunna blå linjen" än men manusförfattaren Cilla Jackert är iaf avbildad i Sydsvenskan med en rejäl Seamaster om det nu kan ge några indikationer?
 

K-S

Rolex
2-Faktor
"Jakten på en mördare"
Är det något som jag inte tycker om så är det svenska filmer och serier, men "Jakten på en mördare" är riktigt bra och så ligger den på SVT-Play så det är bara att titta på 5-6 otroligt bra avsnitt...
Agreed Marcimain lyckades med sin idé i regin där.
 

johpe

Panerai
2-Faktor
Tittat klart och jag tyckte den var ok (hade den varit på engelska så hade jag kunnat göra lite andra saker under tiden också...lol), men slutet som inte var ett slut gjorde mig bara irriterad för jag tycker inte den klarar av att par säsonger till...
Tror bara det ska bli 1 säsong till (och egentligen är det inte en säsong till utan part 2 av säsong 1 som ska komma som jag förstått det).
 

Dj0

Omega
Fan vad härligt när man sparat på Mandalorian och nu har två fulla säsonger att titta på under julen.
Varning: jag somnade under s01 hela tiden så jag tvingade att se om under piggare förhållanden.. knappt godkänd, men s02 väger upp!
Gillar personligen Wheeler dealers bättre, men det beror nog på mitt intresse av att renovera bilar. Saknar dock Ed China som slutat...
WD utan ed china är bara helt värdelöst tyvärr.. dom borde bytt bort köttbullen istället..
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Varning: jag somnade under s01 hela tiden så jag tvingade att se om under piggare förhållanden.. knappt godkänd, men s02 väger upp!

WD utan ed china är bara helt värdelöst tyvärr.. dom borde bytt bort köttbullen istället..
Håller inte med. De första säsongerna med Ed var bäst. De sista med honom var sämst med mest lyxrenoveringar utan teknikinnehåll där bilarna bara blev dyrare och dyrare och där renoveringen mer var val av färg, tillval och design. Nu är det mer intressant med mer back to basic igen. Fast håller med att hellre köttbullen kunde fått gått:)
 
  • Like
Reactions: Dj0

Dj0

Omega
Håller inte med. De första säsongerna med Ed var bäst. De sista med honom var sämst med mest lyxrenoveringar utan teknikinnehåll där bilarna bara blev dyrare och dyrare och där renoveringen mer var val av färg, tillval och design. Nu är det mer intressant med mer back to basic igen. Fast håller med att hellre köttbullen kunde fått gått:)
Smaken är som baken men du har en poäng ;)

peaky blinders som egentligen är rätt kass sett ur manus- och skådespelarPerspektiv är halvdann, men jag älskade den 🤪
 
Topp