limerose
Basic
PM till vem?Känns lite onödigt att dra "rasistkortet". Håll det sakligt och skicka ett PM till berörd part om du känner dig felbehandlad. Kan tyckas lite onödigt att radera annonsen, men samtidigt är det en gratis förmån så man får nog acceptera det efter man gett sitt omdöme till berörd part.
Efter att ha läst reglerna känner jag mig inte felbehandlad eftersom jag bröt mot reglerna, men avsaknaden av taktkänsla borde man väl ändå kunna avhandla utan att pekpinnarna ska fram? Eller har vi kommit till vägs ände här med? Har KS blivit för stort, att admins sitter dagligen och raderar så pass många annonser att det inte hinns med en tillrättavisning?
Jag är medveten om att jag har långt ifrån så många inlägg som er andra, men jag har läst ett antal tusen inlägg sedan jag registrerade mig, och jag har varit medlem på ett antal forum där attityden tyvärr förändras ju större forumen blir. Behöver inte starta någon vidare diskussion om detta, utan snarare mer än påminnelse om vad KS har varit och fortfarande ändå är; ett grymt forum med en bra stämning, för alla.