Jag är stort fan av grönt och guld, snyggt. Var har du köpt det ?Hiss eller diss på detta band? Vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är stort fan av grönt och guld, snyggt. Var har du köpt det ?Hiss eller diss på detta band? Vad tycker ni?
Guld och grönt funkar nästan alltid! Hiss!Hiss eller diss på detta band? Vad tycker ni?
Tack! Köpte bandet hos Werner på ABC Ur som även gjort service på klockan. Talade om vad jag var ute efter och han plockade hem denna. Tysk tillverkare men kan inte se namnet tyvärr. Är nog den klocka jag bytt band mest på och inte blivit nöjd så därav frågan.Jag är stort fan av grönt och guld, snyggt. Var har du köpt det ?
Toppen!Hiss eller diss på detta band? Vad tycker ni?
Jag är rätt svag för racing armband till den typ av klockaHej!
Behöver hjälp med förslag på band som skulle passa bra på denna?
Tack!
Snyggt! Tips på vart man kan köpa utav bra kvalitet?Jag är rätt svag för racing armband till den typ av klocka
Hirsch har fina, vill du köpa riktigt billig så skulle jag rekommendera CNS helt ok.Snyggt! Tips på vart man kan köpa utav bra kvalitet?
Tackar!Hirsch har fina, vill du köpa riktigt billig så skulle jag rekommendera CNS helt ok.
Racing watch bands
We have the world's largest collection of nylon straps and watch bands at unbeatable prices. Fast worldwide shipping, free shipping on orders over $25!www.cheapestnatostraps.com
Länk eller Corfam imho.Hej!
Tack!
Tipsade om Corfamstuket tidigare men nappade tydligen inte.Länk eller Corfam imho.
Ok missade det. Känns väldigt rätt på modellen men såklart ägaren som bestämmerTipsade om Corfamstuket tidigare men nappade tydligen inte.
Ok missade det. Känns väldigt rätt på modellen men såklart ägaren som bestämmer
Det ligger bäst till just nu, ville bara ha in lite fler förslag/åsikter.Tipsade om Corfamstuket tidigare men nappade tydligen inte.
Ok! Hittade nu någon vettig variant? De äldre äkta är ju som sagt lite väl dyra för gammal plast om man inte är helt insnöad som vissa av oss är.Det ligger bäst till just nu, ville bara ha in lite fler förslag/åsikter.
Tack än en gång!
Ok! Hittade nu någon vettig variant? De äldre äkta är ju som sagt lite väl dyra för gammal plast om man inte är helt insnöad som vissa av oss är.
Började kika på dem äkta, då jag gillar original, men priserna är rätt saftiga. Hittade trevliga i England men givetvis slutsålda.Ok! Hittade nu någon vettig variant? De äldre äkta är ju som sagt lite väl dyra för gammal plast om man inte är helt insnöad som vissa av oss är.
Letandet pågår, finns ju en del att välja på, men måste vara utav bra kvalitet.Och ganska svåra att hitta. Ja, om man inte vill betala en förmögenhet förstås.
Småhålat racing i halvmatt-matt ljusbrunt eller halvblankt svart.Hej!
Tack!
Det känns ju trist att säga, men tropic är ju kung. Kanske ett vitt rally bara för att? Men förmodligen är det du redan har bästVilket tycker ni är bäst?
Tropic är bäst. Men du måste, bara måste, ha ett i rätt bredd! Band eller länkar som inte fyller ut mellan hornen förstör allt...Vilket tycker ni är bäst?
Ja jag känner lika. Men känns lite syndDet känns ju trist att säga, men tropic är ju kung. Kanske ett vitt rally bara för att? Men förmodligen är det du redan har bäst
Ja det stör mig med. Tror klockan är 21mm. MuppmåttTropic är bäst. Men du måste, bara måste, ha ett i rätt bredd! Band eller länkar som inte fyller ut mellan hornen förstör allt...
Ja det stör mig med. Tror klockan är 21mm. Muppmått
Bägge är bra men måste jag välja så tycker jag svarta bandet tar fram den spännande urtavlan mer...Vilket tycker ni är bäst?