Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt, välkommen!!Ny Tudorist. Får jag vara med i gänget?
Spännande. Gissar att du var hos Nymans eller Krons då. Jag föredrar att gå till Rob Engström numera för de märkena de är ADs för.När jag bytte tavla+visare så sa dom att pålägg på 25% tillkommer ifall jag vill behålla tavla och visarna.
Kul och grattis! Första silvern jag har sett här i tråden.Ny Tudorist. Får jag vara med i gänget?
YesKul och grattis! Första silvern jag har sett här i tråden.
Stämmer bra det.Spännande. Gissar att du var hos Nymans eller Krons då. Jag föredrar att gå till Rob Engström numera för de märkena de är ADs för.![]()
Så jävla braNu med bästa tavlan![]()
![]()
![]()
![]()
Kan bara hålla medSå jävla bra
Snyggt! Vad fick du betala för en ny tavla?Nu med bästa tavlan![]()
![]()
![]()
![]()
Tavla plus visare landade på 5800krSnyggt! Vad fick du betala för en ny tavla?
Det kändes ju fullt rimligt! Behöll du din gamla tavla och visare?Tavla plus visare landade på 5800kr![]()
Jag gillar det. Passar klockan bra. Tjock, javisst, men ändå följsamt.Vad tycker folket om det bruna originallädret med viklås till BB58? Mjuk/hårt? Tjockt?
Yes den behölls.Det kändes ju fullt rimligt! Behöll du din gamla tavla och visare?
Det kändes ju fullt rimligt! Behöll du din gamla tavla och visare?
Har liknande diff/dygn på min BB58. ImponerandeIdag vid 13 smäller detlåt oss se om Tudors hemsida brakar ner
![]()
BTW precisionen på BB58 är ju helt galen!!
![]()
Yes tavla och visare för 5800kr. Gamla tavlan och visarna fick behållas, nämndes inget om det. Skönt att Tudor inte är som Rolex med reservdelar.
Så här såg den ut innan
Rob EngströmVart utförde du bytet? Blev själv lite sugen nu![]()
Absolut kul att se en silvertavla i tråden, bomba med bilder tack.Ny Tudorist. Får jag vara med i gänget?
grym kul med Hydronaut det är väl bara du och jag kvar sedan @SeikoZ sålde sin.
Ja jag tror det! Råkar ha 3 nu hehegrym kul med Hydronaut det är väl bara du och jag kvar sedan @SeikoZ sålde sin.
42mm![]()
TUDOR Pelagos FXD watch - m25707b-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Pelagos FXD watch m25707b-0001 - Manufacture Calibre MT5602 (COSC) - Bidirectional rotating bezel - Navy blue fabric strapwww.tudorwatch.com
38K