Menar inte att det ska vara samma färg, det vore fult - men det matchar färgmässigt inte alls enligt mig. Ser fult ut.Kan inte det vara bra? Jag tycker nödvändigtvis inte att det behöver vara något negativt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Menar inte att det ska vara samma färg, det vore fult - men det matchar färgmässigt inte alls enligt mig. Ser fult ut.Kan inte det vara bra? Jag tycker nödvändigtvis inte att det behöver vara något negativt.
Tycker det ser ut att matcha rätt bra? Återstår väl att se fler riktiga bilder iofs.Det där bandets färg matchar inte bezel/tavla alls..
Håller med! På vissa bilder ser det lite off ut.Menar inte att det ska vara samma färg, det vore fult - men det matchar färgmässigt inte alls enligt mig. Ser fult ut.
Jag vet inte... Känns offTycker det ser ut att matcha rätt bra? Återstår väl att se fler riktiga bilder iofs.
Hade jag kört blått hade jag nog hamnat där någonstans. Så otroligt mycket bättre än den där helgröna suben iaf.Jag vet inte... Känns off
![]()
Kanske är jättebra IRL. Har ingen aning.Hade jag kört blått hade jag nog hamnat där någonstans. Så otroligt mycket bättre än den där helgröna suben iaf.
I samarbete med Seiko?Nu är jag arbetsskadad men tyckte bezeln såg misalignad ut på produktbilden, å jo visst.
(ingen kritik, bara en rolig(?) iakttagelse)
![]()
![]()
Är inte tanken kanske att de ska se lite off ut med lite ”patina”? Tycker själv att det kompletterar lite med en mörkare ”bakgrund”Håller med! På vissa bilder ser det lite off ut.
Varit coolare om det ena medföljande bandet var ett mera "korrekt" grönt med gul stripe.Jag vet inte... Känns off
![]()
Håller med men saknar både guldaccentfärg och klassiska ankaret på denna, baklocket räknas inte.Måste ändå ge marknadsfolket på franska flottan cred
På ett år får de två klockmärken som hjälper dem få ut varumärket.
C'est impressionnant!
![]()
![]()
……..oavsett; vinnaren i detta släppet är ju Tudor tråden här på KS. Den har inte sett så här mkt action sedan Alibaba NATO strap diskussionen i sommras.Uppbyggnaden av förväntan fram till presentationen följt av besvikelsen efter själva presentationen ger i alla fall mig kraftiga P01-vibbar.
Haha ja inspirerad av åtminstoneI samarbete med Seiko?
Byt nick till HAWKEYENu är jag arbetsskadad men tyckte bezeln såg misalignad ut på produktbilden, å jo visst.
(ingen kritik, bara en rolig(?) iakttagelse)
![]()
![]()
Ja. Det får en att undra hur dessa två band sliter på baklocket……..oavsett; vinnaren i detta släppet är ju Tudor tråden här på KS. Den har inte sett så här mkt action sedan Alibaba NATO strap diskussionen i sommras.![]()
Jag saknar Vincent……..oavsett; vinnaren i detta släppet är ju Tudor tråden här på KS. Den har inte sett så här mkt action sedan Alibaba NATO strap diskussionen i sommras.![]()
Betydligt tunnare boett än tjockisbrorsan. 200 räcker väl gott eller brukar du dyka djupare?Tycker ändå bandets färg matchar bezeln snyggt, jämfört med om de hade varit samma färg? Sen undrar jag varför den blivit 200m istället?
Håller med om detta.![]()
gillar att ”taggarna” på vridringen är grövre.
Diffar 1,55mmBetydligt tunnare boett än tjockisbrorsan. 200 räcker väl gott eller brukar du dyka djupare?
Sant men ändå mm som räknas i sammanhanget, gör mycket för komforten skulle jag troDiffar 1,55mm