• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den var bra men för stor för min del tyvärr....
1636545723965.png
Yeah, I think i gonna say no to that!

Jag gillar den inte. Bandhornen ser ofärdiga ut och ännu värre på de riktiga bilderna. Sen är den jäkligt plottrigt.
Kan gilla designen tycker den var över förväntan. Däremot fungerar 42mm inte alls och tjockleken blir för klossig.
Så det blev 42mm alltså och 38 500kr. Vad tycker ni?
Helt klart ett värdigt alternativ till Pelagos OG. Gillar designen och bandet. Även att de har en djupare blå nyans. Däremot vad det gäller dimensionerna fungerar det inte alls.
....men tackar Tudor för att jag nu sparade lite pengar. ;)

Kan gilla designen tycker den var över förväntan. Däremot fungerar 42mm inte alls och tjockleken blir för klossig.

Helt klart ett värdigt alternativ till Pelagos OG. Gillar designen och bandet. Även att de har en djupare blå nyans. Däremot vad det gäller dimensionerna fungerar det inte alls.
....men tackar Tudor för att jag nu sparade lite pengar. ;)
Ja man sparade 38 000 som jag kan lägga på auktionen på lördag iställeto_O

Ser inte poängen alls med denna klocka. Rent krasst får man ett graverat boettlock. Känns halv tråkigt helt utan länk också. 39k är ingen höjdare heller. Det coola är att man har ett samarbete i vart fall. Släpp en 58 med date eller GMT nu och bygg lite hype.

Senast ändrad:
Tycker ändå det är rätt kul med hur boetten är utformad.

1636546085936.png
Japp. Stoppa i ett kvalitetsquartz eller ett riktigt simpelt robust traktorverk gjort för att tåla stryk och prisa den runt 20´ så vore den ett genuint bra tillskott i Pelagos-linjen. Som det är nu, helt poänglös. Till 38' får man ju vara nästan tillfälligt sinnesförvirrad eller rabiat heliumventilhatare för att inte lägga till ett par tusen och få en riktig Pelagos med länk och allt.

Tillbaka
Topp