BankAnden
Silver
Oklart. Magen. Kan vara att jag tycker den svarta blir lite rörig med vita cirklarna och vita indexVad får dig att säga vit i detta fall?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oklart. Magen. Kan vara att jag tycker den svarta blir lite rörig med vita cirklarna och vita indexVad får dig att säga vit i detta fall?![]()
Vet ej om jag är sen på bollen men med tanken på dina andra klockor så skulle en vit sitta bra i samlingenJag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Men det är väl inga långa väntetider nu eller?Ja jag har hört samma men vet inte om det stämmer.
Vet inte faktiskt. Det beror nog lite på vilken AD det är.Men det är väl inga långa väntetider nu eller?
Vet att Krons hade kö på den vita i sommras men det har säkert ändrats sedan dess.Vet inte faktiskt. Det beror nog lite på vilken AD det är.
Magisk deal:Vet att Krons hade kö på den vita i sommras men det har säkert ändrats sedan dess.
Denna är inte lika fin som dina kinesiska quartzare men kanske fullvärdigt alternativ. Det står ju Panda och allt
![]()
Men denna är ju knappast äkta, den har ju 31-sekundersmarkeringen i subdial:en!Vet att Krons hade kö på den vita i sommras men det har säkert ändrats sedan dess.
Denna är inte lika fin som dina kinesiska quartzare men kanske fullvärdigt alternativ. Det står ju Panda och allt
![]()
Tänkte också på det men tänkte att det är så den egentligen kanske ska vara…Men denna är ju knappast äkta, den har ju 31-sekundersmarkeringen i subdial:en!
Behöver man verkligen den 31:a sekunden?Tänkte också på det men tänkte att det är så den egentligen kanske ska vara…![]()

Ingen kö på KRONS när jag var där och provade den för snart en vecka sedan.Riktigt läcker klocka! Hur länge behövde du vänta på den? Beställde en likadan för 1,5 månad sen från Bergströms ur här i Göteborg![]()
Gällde det endast den blå då? Jag var där för två veckor sen och provade den svarta och fick då veta att det var 4-6 månaders väntetid på den på länk.Ingen kö på KRONS när jag var där och provade den för snart en vecka sedan.
Kan det inte varit så att väntetiden gäller den blå BB58’an?Gällde det endast den blå då? Jag var där för två veckor sen och provade den svarta och fick då veta att det var 4-6 månaders väntetid på den på länk.
Jo så är det säkert. Men jag tänkte att han kanske hade hört något om den svarta också. Jag har förstått att olika personer får olika svar vad gäller väntetidKan det inte varit så att väntetiden gäller den blå BB58’an?
Så är detHar för mig att det är Tudor torsdag idagIngen quartz men denna får duga..
![]()
Jag hade en kompis som ringde och frågade på den svarta , han fick 12-24 månaders väntetid som svar. När jag frågade så var det ingen väntetid. Han hade ingen historik men det har jag, så tyvärr görs det skillnad på olika köpare.Kan det inte varit så att väntetiden gäller den blå BB58’an?
San Martin! En stor favorit på vissa platser i forumetIntressant video från Teddy om nya släppet
Vet att Krons hade kö på den vita i sommras men det har säkert ändrats sedan dess.
![]()
Lite som ett skottår = en extra dag behövs ibland. Likadant med 31a sekundenBehöver man verkligen den 31:a sekunden?![]()
Jag kan verkligen inte bestämma mig och nu är det skarpt läge. Vit eller svart Chrono? Det lutar åt vit då jag verkligen gillar den men svart är galet bra den med.
![]()
![]()
Lite som ett skottår = en extra dag behövs ibland. Likadant med 31a sekunden
Förstod det i en av trådarna denna sommaren........San Martin! En stor favorit på vissa platser i forumet![]()
så är det, men även vilken säljare kan spela en ganska stor roll. För egen del kan det vara tvärtom. Diskuterar jag med en säljare jag knappt träffat kan det komma en antingen helt överoptimistisk uppskattning eller extremt pessimistisk.Jag hade en kompis som ringde och frågade på den svarta , han fick 12-24 månaders väntetid som svar. När jag frågade så var det ingen väntetid. Han hade ingen historik men det har jag, så tyvärr görs det skillnad på olika köpare.
Ett vitt hjärta = svart krono! Vi knäckte koden boys
Snygg men sitter fruktansvärt på min 17,5-18 handled. Annars hade jag lätt haft en.Tudortorsdag, GMT verkar det inte vara så stort sug efter numera (?) känns som jag är en minoritet som verkligen gillar den och det efter nästan ett års innehav inkl OWGMarch.![]()
Går ju givetvis inte att argumentera över något som är helt individuellt men för mig är det ingen skillnad alls på dom olika BB i 41mm med inhouse. Fann att nya Chronon kändes sitta lite bättre men skillnaden var inte på något sätt dramatisk.Snygg men sitter fruktansvärt på min 17,5-18 handled. Annars hade jag lätt haft en.