• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Smyger in här i tråden efter en tids lurkande, bekantar mig med min första Tudor. Mycket nöjd hittills, och härlig kvalitetskänsla.
IMG_20211123_181311.jpg

Senast ändrad:
Stort tack för svar! Ringde runt till AD i Sthlm-området, men fick dock info om att klocka ej finns hemma utan behöver beställas från Tudor. Något som kan ta 2-3 månader. Var just den biten som gjorde mig osäker kring prutandet.
Skulle ringa till Krons eller gå förbi dem imorgon. De verkar ha inne (med risk för att siten inte är uppdaterad). Notera att du kan beställa den nu om du är OK att ta hem den utan ev. rabatt. :)

Måste missa ngt kan inte se ngn bild på claspen med logo på :pompus:
Och nu dyker klockan upp på K&S här på KS, dock utan länken.

Blir dyrare och dyrare
54EB0F07-B493-46F0-BF37-C6C870F4A857.png
Det roliga är att priset med sannolikhet ökar för att just ”MN21” är den stora prisdrivaren här. Även om den alltid kommer vara mer begränsad än tidigare så är sannolikheten att Tudor under 2021 haft minst 2-3månader att tillverka dem.

Dvs. det kommer inte vara så begränsad upplaga och de som lämnat bandet kommer inte magiskt försvinna även om det blir Januari 2022. En ROI på en MN21 lär ju kräva minst runt 50år i en låda och sedan säljas som NOS då. Förutsatt att både Tudor och mekaniska klockor är av intresse då.
…….idioterna imo är de som betalar dessa summorna. Gråhandlarna kan dra åt h-e men jag förstår varför de gör detta.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp