Definiera ”bästa” och ”beater”. Alla verkar ha sin egen definition av en ”bra beater”.Vilken är den bästa Tudor-beatern? Vill inte behöva ta av mig klockan när jag badar eller sportar tex.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definiera ”bästa” och ”beater”. Alla verkar ha sin egen definition av en ”bra beater”.Vilken är den bästa Tudor-beatern? Vill inte behöva ta av mig klockan när jag badar eller sportar tex.
Då är det typ BB Date, kommer i helstål eller TT. pelagos skulle nog ockå vara ett bra alternativ!Vilken är den bästa Tudor-beatern? Vill inte behöva ta av mig klockan när jag badar eller sportar tex.
Skulle ringa till Krons eller gå förbi dem imorgon. De verkar ha inne (med risk för att siten inte är uppdaterad). Notera att du kan beställa den nu om du är OK att ta hem den utan ev. rabatt.Stort tack för svar! Ringde runt till AD i Sthlm-området, men fick dock info om att klocka ej finns hemma utan behöver beställas från Tudor. Något som kan ta 2-3 månader. Var just den biten som gjorde mig osäker kring prutandet.
En på länk i mycket gott skick gissar jag 31-33 och läder/nato 25-26. Även om det är en större diff än på list (ca 3) så tror jag att just länk håller begvärdet bättreSer att de flesta Tudor BB GMT säljes med länk.
Vad skulle ni estimera på en med läder och nato i mycket gott skick?
TackarEn på länk i mycket gott skick gissar jag 31-33 och läder/nato 25-26. Även om det är en större diff än på list (ca 3) så tror jag att just att länk håller begvärdet bättre
Se där! Får slå dem en signal imorgon och se vad som finns inne. Tack igen!Skulle ringa till Krons eller gå förbi dem imorgon. De verkar ha inne (med risk för att siten inte är uppdaterad). Notera att du kan beställa den nu om du är OK att ta hem den utan ev. rabatt.
![]()
Krons
krons.se
Härligt - snyggt val!Smyger in här i tråden efter en tids lurkande, bekantar mig med min första Tudor. Mycket nöjd hittills, och härlig kvalitetskänsla.![]()
Länken verkar inte vara en eftermarknadslänk, utan en kopia med Tudormärket på claspen, mm.Om någon är ute efter en svart BB58 (Inte min annons)
Övriga armbandsur | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övriga armbandsur enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Måste missa ngt kan inte se ngn bild på claspen med logo påLänken verkar inte vara en eftermarknadslänk, utan en kopia med Tudormärket på claspen, mm.
Skulle nog också lagt min röst på BB Date. Den är byggd som en tank!Då är det typ BB Date, kommer i helstål eller TT. pelagos skulle nog ockå vara ett bra alternativ!
Ändlänken ser inte korrekt ut iaf. För mjuka kanter på mittdelen. Om jag förklarar tillräckligt braMåste missa ngt kan inte se ngn bild på claspen med logo på![]()
Och nu dyker klockan upp på K&S här på KS, dock utan länken.Måste missa ngt kan inte se ngn bild på claspen med logo på![]()
Vart det en DJ till frugan då?Var in och provade FDX men glömde fota för jag blev så paff när jag frågade om en 36 mm DJ till frugan och dom sa att jag kunde ta den på en gång.
ser nu att den ligger dä på fotot![]()
Nä men men verkar inte vara några problem om jag bestämmer mig.Vart det en DJ till frugan då?![]()
Du har ju pumpat så många tudors senaste tiden så det är du värdNä men men verkar inte vara några problem om jag bestämmer mig.
Kul att se att det faktiskt är möjligt. Verkar ju annars vara väntetid på DJ nu för tiden.Var in och provade FDX men glömde fota för jag blev så paff när jag frågade om en 36 mm DJ till frugan och dom sa att jag kunde ta den på en gång.
ser nu att den ligger dä på fotot![]()
För en som är noll insatt i DJ. Men är inte DJ med slät bezel (alltså ej vitgulds fluted bezel) ej väntetid på?Kul att se att det faktiskt är möjligt. Verkar ju annars vara väntetid på DJ nu för tiden.
Ja det verkar som det, jag är ju inte heller kunnig på storebror var ju där för att kolla FDX men verkade inte vara för lång tid med vitguldsbezel heller.För en som är noll insatt i DJ. Men är inte DJ med slät bezel (alltså ej vitgulds fluted bezel) ej väntetid på?
Som jag fattat det är det väntetid även på 126200 nu för tiden. Varierar väl såklart mellan ADs och vem som frågar. Men beror väl på att allt annat har kötid nu för tiden..För en som är noll insatt i DJ. Men är inte DJ med slät bezel (alltså ej vitgulds fluted bezel) ej väntetid på?
Nu är ju auktionen avslutad. Men i beskrivningen står det att det är en after market och det var ingen bild på claspen. Så antar att man uppdaterade annonsen innan jag tittade på denLänken verkar inte vara en eftermarknadslänk, utan en kopia med Tudormärket på claspen, mm.
Det här är ju för sjukt bara.Blir dyrare och dyrare![]()
Det roliga är att priset med sannolikhet ökar för att just ”MN21” är den stora prisdrivaren här. Även om den alltid kommer vara mer begränsad än tidigare så är sannolikheten att Tudor under 2021 haft minst 2-3månader att tillverka dem.Blir dyrare och dyrare![]()
Kan vi inte skippa Rolexsnack och lyckopris-snack? Det är likadant varje gång det lanseras en ny modell, sedan sjunker priserna under listpris.Blir dyrare och dyrare![]()