Jag hade den svarta men sålde till fördel av den blå. Efter ett par månader med den blå saknade jag den svarta. Lång historia kort nu väntar jag på att kunna komplettera med en blå igen.Vet att det avhandlats tidigare men kan man få lite pros & cons på blå vs svart 58a? Har haft den blåa tidigare men tröttnade hyfsat fort. Oklart varför men då var det nog att jag egentligen var ute efter något annat. Nu är jag sugen på just 58a och tycker nog spontant den blåa är roligare men samtidigt har jag ju redan testat utan framgång? Borde jag testa svart? Den är ju ändå läcker?
Gillar att typ alla band jag har till speedyn kommer passa (ännu bättre på svart?) men gissar ändå att Tudorn kommer leva ganska mycket på länk (talar för blå?).
Ja ni hör. Hjälp!
Men skulle jag välja en så upplever jag den svarta som roligare. Den är både mer klassisk, mångsidig med olika kläder men även band. Sedan gillar jag det lilla röda inslaget. Fördelen med den blå är ju att den är just blå. Sedan om man inte gillar gilt så är ju den riktigt klarvita lumen trevlig på den blå.
Men båda är ju grymt bra klockor.