• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

IMG_20250126_230758_edit_4394651667458583.jpg

Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.

Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.

Ligga hemma i covid är inte kul.

Provmontage av rubbermesh med steglöst justerbart spänne inför kommande snorklingssemester i mars är kul däremot 🤩

IMG_3248.jpeg
IMG_3249.jpeg
IMG_3250.jpeg
Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.

Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.
Mycket intressant look!! Är inserten från Tudor eller är det möjligtvis den från Steel Reef!? Sorry om jag missat detta från tidigare.

Den på en helt borstad länk utan nitar, mmm.

Tillbaka
Topp