Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det höjer dig givetvis, du har 2 och ska sälja den ena dyrt.Jag har dubbletter av den svarta, därför vill jag sälja den.
Hur lyckas man ha två identiska klockor?Jag har dubbletter av den svarta, därför vill jag sälja den.
Pga felköp eller fått den som present kanske.Hur lyckas man ha två identiska klockor?
Felköp? Ingen belysning i butiken så man antog att man fick rätt med sig hemPga felköp eller fått den som present kanske.
Inget öppet köp eller ångerrätt häller.Felköp? Ingen belysning i butiken så man antog att man fick rätt med sig hem![]()
Är väll ganska uppenbart? Är en klocka du kan köpa med rabatt hos AD och han har helt klart överskattat marknaden.Hur lyckas man ha två identiska klockor?
Blåser det mycket här regnar det bara och är lite småblåsigt.
Jag har snöat in på Tudor Prince Date Day, i så nytt utförande som möjligt. Då har jag förstått att det är 76200 man tittar efter.
Jag försöker få ordning på övriga varianter som finns, typ 76213, 76214 osv. Men lyckas inte finna någon översikt över dom olika referenserna?
Nån som har koll på var man hittar en översikt, eller har kunskapen och kan skriva ner kort vad dom heter? Hade underlättat mycket när man söker.
Tack
Precis som @SalvadorDali skriver. Min uppfattning är att 76214 ligger högst i pris då den verkar mer poppis. Minst populär är väl 76213 men den är ju klart snyggast enligt migJag saknar källor och delvis kunskap men jag tror att:
76213-XXXX: Gulguld/stål, räfflad bezel
76214-XXXX: Vitguld/stål, räfflad bezel
76200-XXXX: Stål, slät bezel
(XXXX = typ av tavla)
Det går absolut att få, det finns klockor i lager hos många ADVilken AD kan du köpa den med rabatt hos?
Följdfråga: varför köpa två identiska klockor?Man köper två identiska klockor.
Du förstår inte, jag behöver inte svara på det. Om jag säger att det går så stämmer det.Är du snäll och svarar på frågan? Vilken AD?
Precis som @SalvadorDali skriver. Min uppfattning är att 76214 ligger högst i pris då den verkar mer poppis. Minst populär är väl 76213 men den är ju klart snyggast enligt migKöpte min helt ny alldeles nyligen:
![]()
Mera WS på den tackLite sunburst piggar upp!
![]()
Håller med om att 76214 är fin! Sneglat lite på den tidigare men nu har jag ju en DJ i stål/vitguld så hade varit en onödig komboOohh, jag bildgooglade 76214 nu och såg en med blå linnetavla... Jäklarrrrr vad fin den varKänns dock svårt att få tag på och skulle man väl hitta är det nog riktiga rövarpriser som gäller.
Ångrar lite att jag inte högg @SeikoZ :as 76200 med Californiadial. Den var också riktigt fin! Hoppas få se den i tråden snart.
Kan inte ge mer ljus på det jag redan skrivit…Vänligen utveckla ditt svar?
Men gud förbannat igen!När du annonserar så refererar du till Ebay och Chrono24 för marknadspriset.. när jag gör det samma har jag tydligen överskattat marknaden.. Hur tänkte du där?
Avslutad - Seiko snkk45 blå tavla
Säljer en Seiko jag köpte ny en gång i tiden. Inte använd på säkert 5 år. Saknar tillbehör och länken fixar cirka 16.5cm bara. Finns slitage från användning, se bilder 5000kr, billigast ww (chrono24 och eBay 8-10 tusen)klocksnack.se
Ja det var väl därför det var längre kö utanför Krons än Nymans idagBlåser det mycket här regnar det bara och är lite småblåsigt.
Oh herrejävlarOohh, jag bildgooglade 76214 nu och såg en med blå linnetavla... Jäklarrrrr vad fin den varKänns dock svårt att få tag på och skulle man väl hitta är det nog riktiga rövarpriser som gäller.
Ångrar lite att jag inte högg @SeikoZ :as 76200 med Californiadial. Den var också riktigt fin! Hoppas få se den i tråden snart.
EXAKT den jag menade
Håller med om att 76214 är fin! Sneglat lite på den tidigare men nu har jag ju en DJ i stål/vitguld så hade varit en onödig kombo![]()