Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får testa min nästa vecka![]()
![]()
Snyggt, jag hakar på och kör också brons idagKompanjonen dagen till ära!![]()
Ärliga svaret är att jag inte gillar den vet ej varför.Fråga till moderna Tudor-fantasten Been!:
Med tanke på mängden vansinnigt coola Tudors du äger vore det intressant att veta hur det kommer sig att du valt att inte även ha en OG BB58 i samlingen? Det är ändå den som (iaf enligt många) verkligen satte moderna Tudor på kartan och är universiellt hyllad. Vad är främsta skälet till att du utelämnat den?
![]()
Allright! Känns som de flesta som ogillar 58:an är emot guldtonen. 925:an är mer clean, precis som blå 58.Ärliga svaret är att jag inte gillar den vet ej varför.
Sen har ju alla en sådan då därav att jag har 925:an.
Förstår vad du menar. Antar att det är en vanesak (precis som när man byter storlek på klocka), men är lite intresserad av att testa och se om man vänjer sig.Snygg och bra så sätt.. men titan är verkligen inte min grej. Väger för lite.
Vart kollade du på den?Då fick jag också testa nya Pelagos. Snygg och bra så sätt.. men titan är verkligen inte min grej. Väger för lite. Tur att listan var stängd
![]()
![]()
GbgVart kollade du på den?
Du har nog rätt, säkert en vanesak. Rent estetiskt en mycket fin klocka och gillar egentligen den mörkare nyansen som titanet ger.Förstår vad du menar. Antar att det är en vanesak (precis som när man byter storlek på klocka), men är lite intresserad av att testa och se om man vänjer sig.
Ska vara ärlig med att den inte kändes som en fullträff för mig heller.Du har nog rätt, säkert en vanesak. Rent estetiskt en mycket fin klocka och gillar egentligen den mörkare nyansen som titanet ger.
Hur var spännet? FÖR långt eller helt ok?Då fick jag också testa nya Pelagos. Snygg och bra så sätt.. men titan är verkligen inte min grej. Väger för lite. Tur att listan var stängd
![]()
![]()
Wow. Får bli att åka och klämma på den i veckanDå fick jag också testa nya Pelagos. Snygg och bra så sätt.. men titan är verkligen inte min grej. Väger för lite. Tur att listan var stängd
![]()
![]()
Vart plockade du ut den?![]()
Vanligt gummi plus dykgummi inkluderas, precis som för 42mm Pelagosen. Det är trevligt. Är väl inte så många Tudormodeller som inkluderar något extra band längre?
Spanien! Fanns in stock hos närmsta AD.Vart plockade du ut den?
Okej nu blev det plötsligt ganska angeläget att skaffa en blå bb på läder. Såg väldigt trivsam utOrginalbandet åkte på igen för några dagar sedan.![]()
Riktigt snyggt!Orginalbandet åkte på igen för några dagar sedan.![]()
Exakt så för mig - klarar inte gilt dial och ring. Annars hade jag älskat den svarta.Allright! Känns som de flesta som ogillar 58:an är emot guldtonen. 925:an är mer clean, precis som blå 58.
Nää inte hunnit tyvärr. Höströj ute idag med förberedelse för poolstängning, plocka undan ungarnas leksaker som spritts över hela nejden, klippt gräset och plockat in alla utemöbler. Och som lök på laxen fick frugan för sig att 11 meter gardinskenor med gardiner skulle uppFar i huset tar på sig Tudorn och lagar lunch idag
![]()
Hur har det gått med länkprovningen @Burnman - har det blivit något?
Tänkte inte så mycket på det då jag snabbt blev ointresserad pga den låga vikten. Min spontana reaktion var dock att låset är hyfsat stort men absolut inget som skulle få mig att avstå.Hur var spännet? FÖR långt eller helt ok?