Tusen tack för det!!Grattis till en underbar klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack för det!!Grattis till en underbar klocka.
Vart hittade du denKlämde på nya pelagosen idag, den var helt fantastisk! Blir köp så fort tillfälle ges!
![]()
![]()
Har en BB41 med ETA inne nu och AD skulle ha 7300kr för service. Inte exakt samma klocka men borde kosta lika mycket. Servades efter 5 år. Inte för att jag följde ngt intervall utan för att den började gå dåligt samt hade dålig PR. Går din BB36 frtf bra så hade jag inte servat den oberoende hur gammal den är.Någon som servat sin bb36? Vad fick ni pytsa och efter hur många år genomfördes servicen?
Har inte servat min. Men när jag köpte den så sa de att man skulle serva dem var 10e år. Vet dessvärre inte vad det kostar.Någon som servat sin bb36? Vad fick ni pytsa och efter hur många år genomfördes servicen?
Jag har. Efter fem år började min BB36 gå långsamt och hade blivit trög i uppdraget. Servicen gick på 5500 kr (polering valdes bort).Någon som servat sin bb36? Vad fick ni pytsa och efter hur många år genomfördes servicen?
Länken till Tudor glamour förmodigen.Slösurfade lite på blocket och såg denna 58a till salu med vad som ser ut att vara en äldre ref. Tudorlänk (ska enl annonsen var org.) Vilken modell kan den ha kommit till? Ändlänkarna såg ut att sitta rätt bra.
![]()
Bra gissning men denna hade ett pressat clasp a’la storebror. Kanske tillhör en tidigare kronograf eller möjligtvis hydronaut?Länken till Tudor glamour förmodigen.
Snyggt! Grattis till en sjukt fin dinka.Kul att få plasta av själv!
![]()
Hur kasst gick den?Har en BB41 med ETA inne nu och AD skulle ha 7300kr för service. Inte exakt samma klocka men borde kosta lika mycket. Servades efter 5 år. Inte för att jag följde ngt intervall utan för att den började gå dåligt samt hade dålig PR. Går din BB36 frtf bra så hade jag inte servat den oberoende hur gammal den är.
Typ -30spd.Hur kasst gick den?
Håller med dig om det, men för min del är det inget negativt. Föredrar finishen på denna, och 200m WR räcker mer än väl för migÄven jag klämde igår och den var väldigt fin men kändes inte lika tooligt cool som FXD/vanliga Pelagos.
Bergströms i Göteborg, men endast visningsex.Vart hittade du den?
Klämde på nya pelagosen idag, den var helt fantastisk! Blir köp så fort tillfälle ges!
![]()
![]()
Hade andra ärenden på stan och gick för slumpen förbi denna skylt, inte det minsta avundsjuk! Ha så kul ikväll alla ni som är där
![]()
Är det nå väntetid på denna?Klämde på nya pelagosen idag, den var helt fantastisk! Blir köp så fort tillfälle ges!
![]()
![]()
Yes. Fortfarande oklart hur lång och förstås som alltid ”bra kund historik”. Krons hade 60+ på kö efter bara någon vecka, så gissningsvis blir denna svår iaf kommande 6-12 månader…Är det nå väntetid på denna?
Gillar den skarpt! ..även fast den inte har en datumsnurra![]()
”Andra ärenden” på Malmskillnadsgatan?Hade andra ärenden på stan och gick för slumpen förbi denna skylt, inte det minsta avundsjuk! Ha så kul ikväll alla ni som är där
![]()
Tro det eller ej, men på väg till T-banan”Andra ärenden” på Malmskillnadsgatan?![]()
oooook, ”born to dare” är allt jag har att sägaTro det eller ej, men på väg till T-bananHade faktiskt inte ens orkat bry mig om att kolla vart det skulle vara när man ändå inte var bjuden
![]()
Skyller på att jag är nyinflyttad och har noll koll på gatunamnoooook, ”born to dare” är allt jag har att säga. Syftade på Malmskillnadsgatan och ”andra ärenden” utöver Tudor eventet. Gatan är ju välrennomérat av andra orsaker.
![]()