Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redo för köp & sälj?Den ligger redo för morgondagens Tudor Torsdag
![]()
Nejnej den är för bra för att sälja, ännuRedo för köp & sälj?
I see… 54pok!Nejnej den är för bra för att sälja, ännu![]()
Nä inget frestande, eller är det hr ett försök på att bli av med mig från Tudor-trådenI see… 54pok!![]()
Den är så bra..varje gång man tar på sig den så känner man bara att den är helt rättDen ligger redo för morgondagens Tudor Torsdag
![]()
Nä inget frestande, eller är det hr ett försök på att bli av med mig från Tudor-tråden![]()
Ställer frågorna vi alla tänker på men inte vågar fråga, så tar en för laget.Då har vi hälsat påBeckham![]()
Jag är inte bitter!

Vad var upplägget? Fick ni titta på klockor - tänker främst på Pelagos 39 - eller var det bara titta på dessa gents?Vet inte vem som är till höger i bild men Kristian Haagen omg!
![]()
Vi alla fick goodie-bags med blandade godbitar:Vad var upplägget? Fick ni titta på klockor - tänker främst på Pelagos 39 - eller var det bara titta på dessa gents?
Du! Ta min.I see… 54pok!![]()
Jag tyckte jag ställe adekvata frågor men inte ens de har vi fått svar påInte mycket svar och bilder i tråden. Låter som mycket annat kul isf. Upp med lite fler bilder när bakfyllan ebbats ut![]()

Inte mycket svar och bilder i tråden. Låter som mycket annat kul isf. Upp med lite fler bilder när bakfyllan ebbats ut![]()
Yes. Fortfarande oklart hur lång och förstås som alltid ”bra kund historik”. Krons hade 60+ på kö efter bara någon vecka, så gissningsvis blir denna svår iaf kommande 6-12 månader…
..vi avvaktar.Stark bild!