Antar att han menar med microjusteringen utjusterad till max. Länken i sig lär vara längre än såSnålt att länken bara tar upp till 17.5cm handled.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antar att han menar med microjusteringen utjusterad till max. Länken i sig lär vara längre än såSnålt att länken bara tar upp till 17.5cm handled.
Snålt att länken bara tar upp till 17.5cm handled.
Antar att han menar med microjusteringen utjusterad till max. Länken i sig lär vara längre än så![]()
Snyggt matchat med sek visaren och tröjan, den fångar upp tröjans färg i reflektionenTuggar på vid min läst med den här ljuvliga heffaklumpen på armen.
![]()
Tror den fångar upp annan färg då vinkeln gör det omöjligt att reflektera tröjanSnyggt matchat med sek visaren och tröjan, den fångar upp tröjans färg i reflektionen
Ja kanske har blå gardiner eller nåtTror den fångar upp annan färg då vinkeln gör det omöjligt att reflektera tröjan
Oavsett bra matchat![]()
Grymt braPRO den är ju riktigt bra![]()
![]()
Ja har ju haft den snart i ett år och lessnar inte på denGrymt bra![]()
De är ett gott betyg, har själv flippat många klockor senaste året och det känns inte sunt nånstans.Ja har ju haft den snart i ett år och lessnar inte på den![]()
Ja det finns ju några Tudor att välja på har just nu 6 st självDe är ett gott betyg, har själv flippat många klockor senaste året och det känns inte sunt nånstans.
Nu har jag en panna och en tudor och känner mig faktiskt till freds dock hade man velat haft nån mer Tudor. Men tror inte nån av de andra jag har kommer säljas peppar peppar
Fasiken, glömde av tiden. MN21 gick riktigt billigt. 36k + slagavgift.![]()
Bukowskis, en 21:a
Är alla till salu då? Eller är vissa monterklockor?Var till Västerås idag och passade förstås på att titta in på Nymans Ur. Trevligt att se att det redan i skyltfönstret fanns klockor som tidigare varit svåra att få tag på i butik .Kul också att komma in och se både FXD och årets nyheter i montrarna.
Blev mest positivt överraskad av nya GMTn, mycket bättre i verkligheten än på bild!
![]()
![]()
![]()
Alltså 45’ ?Fasiken, glömde av tiden. MN21 gick riktigt billigt. 36k + slagavgift.
Vet inte, men den jag frågade om hade jag fått köpa.Är alla till salu då? Eller är vissa monterklockor?
Visserligen. Landar på 45 vilket är knappt över list. MN21 spåddes bli ett samlarobjekt så iaf jag trodde att den skulle gå för betydligt mer.De har sjuka 25% i slagavgift, så 36 är inte så billigt i slutändan efter påslaget.
Samma för mig, blev precis störd när jag loggade in. Tänkte att det kommer några bud till, så jag var ouppmärksam i några sekunder. Billigt för en 2021 modell där allt är med. Hade inte betalt mer för en 22 eller 23.Fasiken, glömde av tiden. MN21 gick riktigt billigt. 36k + slagavgift.
Det är en Tudor som fortfarande produceras. Finns säkert någon man kan lura men generellt sjunker ju Tudor. Jag hade inte haft så höga förhoppningar.Visserligen. Landar på 45 vilket är knappt över list. MN21 spåddes bli ett samlarobjekt så iaf jag trodde att den skulle gå för betydligt mer.
Än så länge iafDet är en Tudor som fortfarande produceras. Finns säkert någon man kan lura men generellt sjunker ju Tudor.
Tycker inte det var så illa för en 21a!De har sjuka 25% i slagavgift, så 36 är inte så billigt i slutändan efter påslaget.