GrymtBeställde för ett par dagar sedan till bb58 och det står "Half Link for Stock Bracelet (Tudor Black Bay 54/58)" så det ska dom göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GrymtBeställde för ett par dagar sedan till bb58 och det står "Half Link for Stock Bracelet (Tudor Black Bay 54/58)" så det ska dom göra.
Så de har BB54:an inne får nog göra ett besök å känna in den lite
Då rekommenderar jag en BB58 med rangerlänkVar också inne på Bergströms i veckan. Trevligt besök med test av både 54 och nya röda 41-an.
Nu vet jag att det är BB58 som är min grej då den ena är för liten och svår att hantera och den andra fortfarande är för tjock, för min smak.
Har 18.5 runt handleden och för just mig så sitter BB58 bäst.
Fy fan vad jag är avis på dig, har suktat efter den så länge nu!
Kika med denna herrn. Ett singlepass låg på ca 70€ frakt inkl.- Köpte ett sånt, men kommer tyvärr inte alls överens med det
Kan prova imorgon om du vill?Är det någon som har koll på om halvlänkarna från US till 58 även passar till 54?
Royal - fordi datovinduet er lengre ut til siden.På jakt efter en mer dressad klocka och har hittat 2 modeller som jag står och velar mellan. Var på Krons i Stockholm idag och testade båda. Dock så hade dom inte den vita two tone 1926 inne men det är isf den jag vill ha. Någon som har en Royal eller 1926? Vad tycker ni?
Det ska fungera enligt US hemsida och jag har redan beställt. Tack ändåKan prova imorgon om du vill?
Grattis missat att du plockat ut denGodmorgon alla s
LHDn är ju fantastisk!Mindfuck. Pelagosene er mer komfortabel på armen enn BB58.
Royal 100 % sen beror det på om du skall ha date day eller den utan day.På jakt efter en mer dressad klocka och har hittat 2 modeller som jag står och velar mellan. Var på Krons i Stockholm idag och testade båda. Dock så hade dom inte den vita two tone 1926 inne men det är isf den jag vill ha. Någon som har en Royal eller 1926? Vad tycker ni?
Tack Mr BeenGrattis missat att du plockat ut den
Du vet att du kan bära vanligt natoband som single pass va? Även utan att klippa bort flärpen. Finns säkert massa guider på youtube.Torsdag = FXD
Tygbandet har gett upp (kardborrelåset) och är inlämnat till AD för att skickas till Tudor.
Gummibandet är ingen favorit, använder hellre Nato, men skulle gärna vilja ha något trevligt ”singlepass”-band.
Tar tacksamt emot förslag, som ni ser behöver det vara ungefär lika långt som originalgummibandet (använder tredje hålet från änden).
En mycket pixlad guideDu vet att du kan bära vanligt natoband som single pass va? Även utan att klippa bort flärpen. Finns säkert massa guider på youtube.
Någon som testat dessa band? Vanliga eller Nato spelar ingen roll. Mer nyfiken på kvalitén och service vid beställning.Kika med denna herrn. Ett singlepass låg på ca 70€ frakt inkl.
Exempelbild på en FXD
Ultimata klockan ur mitt sätt att se det. Kul att se att folk inhandlar den!Morgonpromenad efter väns bröllop igår.
Royalen blev otroligt bra tillsammans med marinblå kostym.