• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Var några år sedan jag bar Tudor senast, men nu har jag blivit med 58!
Positivt överraskad faktiskt efter haft den en vecka.
IMG_1110.jpeg

En är bra. Två är bättre 😎

Den svarta är graverad och den blå ska äntligen få sin gravyr denna månad
Spännande, jag tycker gravyr som koncept har växt i dessa tider av klockflippande och allt snack om värde!! Får man fråga va de är för gravyr?
Har bara en graverad hittills, en Cartier tank med min dotters namn och födelsedatum.
Men har fått ett till barn så behöver gravera upp nått mer … Både BB58an och GMTn är ju onekligen bra kandidater! 😀

Spännande, jag tycker gravyr som koncept har växt i dessa tider av klockflippande och allt snack om värde!! Får man fråga va de är för gravyr?
Har bara en graverad hittills, en Cartier tank med min dotters namn och födelsedatum.
Men har fått ett till barn så behöver gravera upp nått mer … Både BB58an och GMTn är ju onekligen bra kandidater! 😀
Svarta har dotterns första huvudfoting och den Blå ska få sonens huvudfoting (han gjorde många bra men sen adderade han en massa ben för han ritade gråsuggor!!!!) 🤣 Till slut lyckades jag stoppa honom och ta pappret så klockan äntligen blir komplett.

Blev det 39a? Vilken gillar du bæst av denne och 54? Ser att du också har haft Explorer 1. Hadde du gått for Black Bay 36 eller 39 føre den?
Yes valet föll på 39 till slut.
Väldigt olika klockor BB54 och BB39 men utav dom båda så föredrar jag 39an pga komforten med jubilee länken är oslagbar.
Men 54an är riktigt bra på många sätt beroende på vad man är ute efter.
Dom förmedlar helt olika känsla på handleden.
Explorern har jag kört två gånger om nu i 36 men skulle kunna tänka mig att prova den nya i 40mm om tillfälle kommer.
Men utav dom tre som du nämner så är BB39 mest rätt för mig just nu.

Var runt i Aten. I centrum ligger klockbutikerna på rad. De har de flesta modeller inne som går att köpa över disk. Även en Tudorhörna på flygplatsen som passerades på hemvägen. BB Pro, BB58 i både färgerna med länk, P39 i titan. Den nya röda BB41, dock med vanliga länken och inte 5 delade. Den svarta 41mm i keramik. BB Chrono i olika färger. Det jag sakande var FXD, varken MN eller RB fanns.

Som någon nämnde förut så är Euro-priserna snäppet högre. Ca 10%. Vi lär väl få en justering i Sverige förr eller senare.

Tillbaka
Topp