RunberB bör ju fungera då den matchar ceramic som åxå är en 41a?
Har Ceramic BB 21mm mellan luggarna precis som BB 2023?
(Det är rätt drygt med Tudors benämningar, då det är väldigt lätt att skapa förvirring)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RunberB bör ju fungera då den matchar ceramic som åxå är en 41a?
Kolla med Nymans i Västerås.Någon som vet om BB 36, den med jubilee-länk finns i lager? Eller är det väntetid och kölista som gäller. Såg den som hastigt i London men hann inte testa.
En är bra. Två är bättreEn av varje?! Tungt dedikerat
Spännande, jag tycker gravyr som koncept har växt i dessa tider av klockflippande och allt snack om värde!! Får man fråga va de är för gravyr?En är bra. Två är bättre
Den svarta är graverad och den blå ska äntligen få sin gravyr denna månad
Svarta har dotterns första huvudfoting och den Blå ska få sonens huvudfoting (han gjorde många bra men sen adderade han en massa ben för han ritade gråsuggor!!!!) Till slut lyckades jag stoppa honom och ta pappret så klockan äntligen blir komplett.Spännande, jag tycker gravyr som koncept har växt i dessa tider av klockflippande och allt snack om värde!! Får man fråga va de är för gravyr?
Har bara en graverad hittills, en Cartier tank med min dotters namn och födelsedatum.
Men har fått ett till barn så behöver gravera upp nått mer … Både BB58an och GMTn är ju onekligen bra kandidater!
Ska testa detJag sätter byter alltid sidor på banden vilket gör att texten blir upp och ner men banden åt rätt håll tycker jag men smaken är som baken.
Köööööp!Testar 39:an i Helsingfors den var faktiskt 3000 billigare än i Sverige
Ville ha 36:an men dom hade ingen inneKöööööp!
Pudlar den var 7000 dyrare kollad med diamanter så det är dyrt här.Köööööp!
Blev det 39a? Vilken gillar du bæst av denne och 54? Ser att du också har haft Explorer 1. Hadde du gått for Black Bay 36 eller 39 føre den?Håller mig inne med Tudorn i regnvädret
Yes valet föll på 39 till slut.Blev det 39a? Vilken gillar du bæst av denne och 54? Ser att du också har haft Explorer 1. Hadde du gått for Black Bay 36 eller 39 føre den?
Har samma dilemma, ungefär. Blev OWG med min BB58 för några år sedan. Men så dök just denna Pelagos upp......
Nyförvärvet fick följa med på löprundan. Nu ska jag bara lyckas motivera för mig själv att behålla både denna och 58:an.
Snyggt att döpa sig till "KS" och lägga ut för 25k+ över list på Blocket........
Redan. Det gick snabbt?
Ojoj, det trodde jag inte var möjligt. Frågan är om den finns på riktigt. Skulle gärna vilja ha en svensk tidning med datum under klockan före ett köp…
Redan. Det gick snabbt?
Med tanke på att det har indikerats att fabriken har större kapacitet så är den svår att få tag på just nu men antingen (1) vänta ett tag så är det inga problem eller (2) ta en trevlig weekend-resa för 25K till AD utomlands som har den inne och reserverat den åt dig. Jag skulle välja nr. 2
Redan. Det gick snabbt?