BankAnden
Silver
Helt enigTag Heuer är så tråkigt att klockorna stannar.
Tudor inte. Åtminstone inte gamla submariners, bb58 och bb54. Resten är lite gäsp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt enigTag Heuer är så tråkigt att klockorna stannar.
Tudor inte. Åtminstone inte gamla submariners, bb58 och bb54. Resten är lite gäsp.
Nu är det här en Tudortråd men jag tycker Tag Heuers släpp av nya Carrera och senast Skipper är ett gott tecken på att de kan vara på väg tillbaka.Tag Heuer är så tråkigt att klockorna stannar.
Tudor inte. Åtminstone inte gamla submariners, pro, bb58 och bb54. Resten är lite gäsp.
Appropå det så är det något jag önskar så är det att Tudor släpper en tunnare kronograf i 39mm.Nu är det här en Tudortråd men jag tycker Tag Heuers släpp av nya Carrera och senast Skipper är ett gott tecken på att de kan vara på väg tillbaka.
Inte omöjligt att det kommer en ny sådan i höst.Tänk om det hade kunnat komma en ny date day
Får hålla tummarna, hoppas på något liknande den som finns på den asiatiska marknadenInte omöjligt att det kommer en ny sådan i höst.
Mmm en sådan med T-Fit vore någotFår hålla tummarna, hoppas på något liknande den som finns på den asiatiska marknaden
Intresant hur man kan gilla samma märke, men ändå tvärtom. : )Tag Heuer är så tråkigt att klockorna stannar.
Tudor inte. Åtminstone inte gamla submariners, pro, bb58 och bb54. Resten är lite gäsp.
Vad blir det för kompis?Fick mejl om att en Tudor med mitt namn har kommit in till AD! Så efter helgen anländer en Tudor-kompis till denna. Var i Halmstad igår och där fanns en klinik som flera av oss kanske borde behandlas på!
Pelagos 39Vad blir det för kompis?
Är det inte så att de helt enkelt är ”mycket” längre klockor? Blackbay (dvs inte 54/58) är väl drygt 50mm lång medans en speedy är 47mm…?Jag har varit sugen på Tudor Blackbay ganska länge. Den ser alltid så snygg ut på andras handleder men varje gång jag provar den själv tycker jag att den ser på tok för stor ut. Upplever samma med Rolex submariners faktiskt. Jag har en Omega Speedy 42mm som jag INTE upplever som stor. Är det något mer proportionerna i dykare som gör att de upplevs som större?
Hur länge behövde du vänta?Pelagos 39
Inte tänkt på det men det kanske stämmer! Ska kika nästa gång och jämföra.Är det inte så att de helt enkelt är ”mycket” längre klockor? Blackbay (dvs inte 54/58) är väl drygt 50mm lång medans en speedy är 47mm…?
Tre veckorHur länge behövde du vänta?
Det är ju en GMT så du kanske är ute och går i en annan tidzon…Ute och går med barnvagn. Born to dare!
Edit: fel datum ju
Småbarnsförälder, allt är förlåtet. Förvirringen och tröttheten är konstant.Ute och går med barnvagn. Born to dare!
Edit: fel datum ju
Lever nog mer i det förgångnaDet är ju en GMT så du kanske är ute och går i en annan tidzon…
Haha lite så ja! Klockan hade stannat så drog igång den och vred fram datumet ett snäpp… i tron att det räckteSmåbarnsförälder, allt är förlåtet. Förvirringen och tröttheten är konstant.
Lätt hänt och det hände mig senast igår noterade jag i efterhand.Lever nog mer i det förgångna
Haha lite så ja! Klockan hade stannat så drog igång den och vred fram datumet ett snäpp… i tron att det räckte
Kanske kan vara att dykare är i regel mycket tjockare/högre och det då känns som en betydligt större klocka än var det igentligen är än om man jämför med en lite mera slimmad klocka som speedy:n är men personligen gillar jag det, alla har sin form och funktioner så det är ju därför man måste ha en av varje sort typJag har varit sugen på Tudor Blackbay ganska länge. Den ser alltid så snygg ut på andras handleder men varje gång jag provar den själv tycker jag att den ser på tok för stor ut. Upplever samma med Rolex submariners faktiskt. Jag har en Omega Speedy 42mm som jag INTE upplever som stor. Är det något mer proportionerna i dykare som gör att de upplevs som större?