Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör den verkligen. Kör vintage idag.Rangern känns som ett strapmonster som klär i det mesta.
Nice! Här körs det mest på länk.Det gör den verkligen. Kör vintage idag.
Älskar när ljuset faller snett och blänker i visarna och glaset sådär, men inte i de målade indexen. : )
Testar vidare med olika band.Nice! Här körs det mest på länk.
Var fanns den att prova? Krons?Ingen bild , men var inne och provade bb54:an igår hos AD. Jävlar i min lilla låda vad den satt som en smäck alltså! Sålde min 58 för ett par månader sedan och den satt också finfint, men 54:an var snäppet vassare och skapade således ett visst sug….
Nice!Firar så sakteliga av semestern med Sveriges bästa burgare.
Jag drar en gissning och säger Funky Food Chicken vid Nacka strandNice!
Vart i Stockholm är det nu igen?
Se svaret under! Augustendalstorget. Väl värt ett besök.Nice!
Vart i Stockholm är det nu igen?
Blev det köp av en FXD?Well, det var värt ett besök till Knokke i Belgien. Pop-up till slutet av månaden. Sista 54:an rök precis framför mig. De kommer få in fler om någon är riktigt sugen, flyg till Bryssel och ta tåget 1,5h så får du en. Både Knokke och Brugge är sevärda små städer som en weekendresa. FXD RB var de två modeller som inte gick att köpa.
Och en MN som jag åkte ner för:
Edit: både FXD MN och RD väger i princip lika mycket. Ändå är känslan på handleden märkbar annorlunda. Tycker att både skulle kunna samexistera i klocklådan med två olika syften. RB är mer sport medan MN är cool.
Yes Sir!Blev det köp av en FXD?
Riktigt snyggt! Hur är längden på det gummit? Skulle det fungera även på en smal handled?Slängt på ett gummi från ZEALANDE på P39an, riktigt bra komplement!
Provade i butik. Kändes sådär, var väldigt hårt och stelt, men kanske mjuknar med tiden. Bandet kändes också för litet jämfört med klockan, smalt, tunnt, för lite närvaro.Nån som har el provat Ranger med Tudors hybridband (gummi/läder)? Hur är känslan? Har själv Ranger med länk men funderar på köpa till hybrid.
Var på besök i Uppsala, och var då inne på Bergströms (där fanns den!)Var fanns den att prova? Krons?
Oki, låter sådär. Ser ju bra ut på bild Får ta mig in och se om det finns att prova. Är ju ingen fan av gummi, men tänkte att detta kanske ska vara bättre.Provade i butik. Kändes sådär, var väldigt hårt och stelt, men kanske mjuknar med tiden. Bandet kändes också för litet jämfört med klockan, smalt, tunnt, för lite närvaro.
Jag köpte istället ett vanguard gummi till min ranger, både snyggare och bekvämare.
Absolut, jag har typ 15,5 cm och på bilden på innersta hålet och då sitter den lite tightRiktigt snyggt! Hur är längden på det gummit? Skulle det fungera även på en smal handled?
Vill bara uppdatera alla att jag inte köpte en sån efter att ha sett inlägget. Ibland är man stark nog att stå emot köp-djävulen. Men jag kommer nog falla dit förr eller senareAbsolut, jag har typ 15,5 cm och på bilden på innersta hålet och då sitter den lite tight