• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

eppirk

Omega
Paneristi
2-Faktor
I väntan på fotbollen så blir det klockbyte. Ner i lådan med P39 och fram med BB PRO.
IMG_3714.jpeg
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Haha så länge man är nöjd så det ju bra! Klockor är en hobby och ska vara kul!

När jag räknar så har jag haft 8st BB58 (1 svart, 1 blå, 3 silver, 3 brons)🤣 Guldaren näst på tur kanske?😎
Fyll på här @Limeee
 

n_brannstrom

Breitling
Mitt rekord ligger på 7 stycken BB36.
Har haft tidigare generation i svart, blått, silver flera gånger om 🤓
Inget jag är stolt över direkt och behöver inte hjälp med diagnos heller. I know ;)
Men lite kul är det och 7e gången gillt med nya generationen ☺️
1720631968900.jpeg
Handen på hjärtat, är det värt prisskillnaden att gå till nya generationen BB36?
Fanns det saker du störde dig på med äldre generationen (jag tänker den utstickande ”krontuben” exempelvis) som gjorde att du sålde den så många gånger?

Sjukt fin klocka för övrigt!
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Handen på hjärtat, är det värt prisskillnaden att gå till nya generationen BB36?
Fanns det saker du störde dig på med äldre generationen (jag tänker den utstickande ”krontuben” exempelvis) som gjorde att du sålde den så många gånger?

Sjukt fin klocka för övrigt!
Klart värt det i min lilla värld.
Nya länken med T-fit gör halva skillnaden.
Vore kul dock om det även kunde komma alternativ med oysterlänk för en mer sportig look.
Den nya blir ju något mer dressad iom 5-link och den polerade mitten.
Har funderat på om jag ska lämna in och borsta den mittensektionen på länken.
Krontuben saknar jag ej och den nya case profilen utan slab side är välkommen.
Verket med 70-timmars pr och mer resistent mot magnetism är också ett trevlligt tillskott.

Rekommenderas att prova och 39an är icke dum den heller som jag hade ett tag.
Bild på den nedanför.

Trevlig :tudor: thursday alla!
1720676177904.jpeg
 

n_brannstrom

Breitling
Klart värt det i min lilla värld.
Nya länken med T-fit gör halva skillnaden.
Vore kul dock om det även kunde komma alternativ med oysterlänk för en mer sportig look.
Den nya blir ju något mer dressad iom 5-link och den polerade mitten.
Har funderat på om jag ska lämna in och borsta den mittensektionen på länken.
Krontuben saknar jag ej och den nya case profilen utan slab side är välkommen.
Verket med 70-timmars pr och mer resistent mot magnetism är också ett trevlligt tillskott.

Rekommenderas att prova och 39an är icke dum den heller som jag hade ett tag.
Bild på den nedanför.

Trevlig :tudor: thursday alla!
1720676177904.jpeg
Intressant, tack för svar!
Jo den har gått från en sportigare till en mer dressad look. Inte alls fel i min mening!
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Blir inte bättre än så, för egen del det bästa Tudor släppt i modern väg. Din sub är dock svårslagen 😉 Kan sakna min gamla 79090 emellanåt.
1000029099.jpg
Tyckte FXD var fantastisk i ett par månader men sedan tog det lite tvärt stopp och jag återgick till min GMT. Ingen klocka är för alla och bra är väl det. Jag och nato var liksom dömt att misslyckas och det visste jag egentligen men jag ville ändå testa. Ha en bra Tudortorsdag! Bilden ljuger då jag bara tog på GMT för att fota, samtidigt som jag skickade FXD till @Limeee så skickade han en Omega till mig och det är ju den som sitter på.
IMG_4342.jpeg


Ett fint minne…
IMG_4289.jpeg
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Tyckte FXD var fantastisk i ett par månader men sedan tog det lite tvärt stopp och jag återgick till min GMT. Ingen klocka är för alla och bra är väl det. Jag och nato var liksom dömt att misslyckas och det visste jag egentligen men jag ville ändå testa. Ha en bra Tudortorsdag! Bilden ljuger då jag bara tog på GMT för att fota, samtidigt som jag skickade FXD till @Limeee så skickade han en Omega till mig och det är ju den som sitter på.
IMG_4342.jpeg


Ett fint minne…
IMG_4289.jpeg
Så är det. Vissa gillar det, andra inte. Härligt att du blev nöjd med Omegan och @Limeee med sin gamla fling 🌞
 
Topp