Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev en kortvarig romans!Vilken jäkla klocka detta är
Och ja den är faktiskt till salu
Jag älskar den,Det blev en kortvarig romans!
Trivs Du inte med den?
Kan inte svara för BB58/Tudor men jag köpte två till min 16570. Slutade med att jag bara behövde en. Men bättre att testa olika konfigurationer med två än att behöva komplettera och vänta.Var nog 6-7år sedan jag hade Tudor. Känns kul att få se "snowflake" visarna igen.
Ni som köpt/kör med halvlänkar. Köpte ni en eller behöver man två för att kunna justera länken vettigt. Om nån här mot förmodan har en över dra ett PM.
Två motsvarar väl en hellänk?Var nog 6-7år sedan jag hade Tudor. Känns kul att få se "snowflake" visarna igen.
Ni som köpt/kör med halvlänkar. Köpte ni en eller behöver man två för att kunna justera länken vettigt. Om nån här mot förmodan har en över dra ett PM.
Jag gillar min. : )Vad tycker ni om nya cykling edition Tudorn då? Jag tycker den va svinball mycket roligare än GMTn
Två halvlänkar motsvarar sällan just 50% storlek av en normal länkbit oavsett klockmodell. Mikrojusteringen vet jag om. Det är mer att just nu är det aningen löst på innersta. Men tar jag bort en länkbit och flyttar mikrokusteringen till största blir det för tajt.Två motsvarar väl en hellänk?
Jag kör med en halvlänk och nu sitter den perfekt.
Finns ju även finjustering på spännet.
Jag har inte kontrollmät om det är exakt 50% av original länkbiten men visuellt ser det ut att vara ungefär en halvlänk av just original länken.Två halvlänkar motsvarar sällan just 50% storlek av en normal länkbit oavsett klockmodell. Mikrojusteringen vet jag om. Det är mer att just nu är det aningen löst på innersta. Men tar jag bort en länkbit och flyttar mikrokusteringen till största blir det för tajt.
Hoppet mellan dessa alternativ är helt enkelt för stort. Ett hyfsat vanligt "problem" med Tudors enklare lås.
Grymt!! Är du cykel intresserad också sen innan eller gillar bara klockan?Jag gillar min. : )
Cykelintresserad sedan många år. Följer tourerna på TV, sett dem live på plats, cyklar själv.Grymt!! Är du cykel intresserad också sen innan eller gillar bara klockan?
GRATTIS
Äntligen här! Väntar på ett band liknande marine nationale, tror de kallas för parachute strap, i blå/röd kombo och ett US jubilee band. Kommer fler bilder när jag får demDå blev det en GMT pepsi med svart urtavla. Hittade ett bra erbjudande och bör vara hos mig inom 1-2 veckor. Pelagos var tyvärr alldeles för stor.
Gummit är riktigt bra! Blir en helt annan klocka
Hur mycket får man betala för gummit?
Grym! Väntat på min med gummi i snart 2 månaderSemester!
Så gött.
Inleder med BB54 på gummi.
om det blir Tylösand ikväll, så får det bli byte till BB58GMT.
Bäst på oyster enligt mig! Men alternera kan ju iofs alltid vara kul, den är ju snygg på jubilee ocksåLördagshäng med Tudor.
Underbar liten dinka. Kanske skulle man skaffa ett jubilee och alternera med?