• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

TT igen!
IMG_20241017_075452.jpg

Någon Tudorfantast som är insatt varför det finns två likadana Black Bay 41 heritage med olika #ref?

Vad jag kan se är de identiska.

M79540-0001 och M79540-0006

Någon Tudorfantast som är insatt varför det finns två likadana Black Bay 41 heritage med olika #ref?

Vad jag kan se är de identiska.

M79540-0001 och M79540-0006

Kanske enda skillnaden är att den ena kommer med en extra strap?

Tycker att den typen av kommentarer är mer onödiga än en dubbelpost.
Jag syftade på att ordet ”post” även förekommer i bilden i och med märkningen Postale. Det var sålunda inte vare sig gliring eller anmärkning. Vad mig anbelangar lägger jag mig inte i eventuella bilddubbletter. Alla läser inte alla trådar. Jag gör det definitivt inte.

Jag syftade på att ordet ”post” även förekommer i bilden i och med märkningen Postale. Det var sålunda inte vare sig gliring eller anmärkning. Vad mig anbelangar lägger jag mig inte i eventuella bilddubbletter. Alla läser inte alla trådar. Jag gör det definitivt inte.

Tack - Då ber jag om ursäkt för misstolkningen och önskar dig en trevlig helg Tudor-brodern 🛡️🛡️👊🏼

Tillbaka
Topp