Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är uppriktigt förvånad att inte se fler exemplar av den här i tråden. Den är verkligen grymt bra! Och löjligt bekväm på femdelslänken.TT och den hamnar ofta på armen.
Håller med dig! Den lyser lite väl mycket med sin frånvaro för att vara en sådan grym klocka!Jag är uppriktigt förvånad att inte se fler exemplar av den här i tråden. Den är verkligen grymt bra! Och löjligt bekväm på femdelslänken.
Jag drar mitt strå med nån dag gammal bild.Håller med dig! Den lyser lite väl mycket med sin frånvaro för att vara en sådan grym klocka!
Kanske enda skillnaden är att den ena kommer med en extra strap?Någon Tudorfantast som är insatt varför det finns två likadana Black Bay 41 heritage med olika #ref?
Vad jag kan se är de identiska.
M79540-0001 och M79540-0006
Tudor 79540-0006 : Heritage Black Bay 41 Black / Bracelet » WatchBase
Full details and images of the Tudor Heritage Black Bay 41 Black / Bracelet (79540-0006)watchbase.com
Tudor 79540-0001 : Heritage Black Bay 41 Black / Bracelet » WatchBase
Full details and images of the Tudor Heritage Black Bay 41 Black / Bracelet (79540-0001)watchbase.com
Jag med!Jag drar mitt strå med nån dag gammal bild.
Hawkriggerbandet ovan (finns i svart), samt Erikas Originals Black Ops såklart (fast de kostar en slant). Lånad bild:Nyförvärvet, tar tacksamt emot tips på band
Eller trippelpost eller till och med kvadrupelpost … med tanke på Postale.Dubbelpost
Grattis till grym klocka!Nyförvärvet, tar tacksamt emot tips på band
Hawkriggerbandet ovan (finns i svart), samt Erikas Originals Black Ops såklart (fast de kostar en slant). Lånad bild:
Ja det är samma, fast blåttSamma som nedan fast med print på tro? Jäkligt snyggt med printen. (lånad bild)
Tycker att den typen av kommentarer är mer onödiga än en dubbelpost.Eller trippelpost eller till och med kvadrupelpost … med tanke på Postale.
Kul med en "riktig" Pelagos bland alla FXD och P39or…Sådär då! Min första Pelagos. Första intrycket är way over expectation. Otroligt trevlig sak.
Jag syftade på att ordet ”post” även förekommer i bilden i och med märkningen Postale. Det var sålunda inte vare sig gliring eller anmärkning. Vad mig anbelangar lägger jag mig inte i eventuella bilddubbletter. Alla läser inte alla trådar. Jag gör det definitivt inte.Tycker att den typen av kommentarer är mer onödiga än en dubbelpost.
Jag syftade på att ordet ”post” även förekommer i bilden i och med märkningen Postale. Det var sålunda inte vare sig gliring eller anmärkning. Vad mig anbelangar lägger jag mig inte i eventuella bilddubbletter. Alla läser inte alla trådar. Jag gör det definitivt inte.