• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snö och Tudor Torsdag, blir nog en bra dag det här!
IMG_2168.jpeg

Nejdå, kan ju inte vara Tudor-lös. Enda chansen att den här skulle ryka var om jag sprang på en perfekt ex av en blå flinga ❄️
Ja du en blå MN graverad flinga rekviserad från marinens butik Toulouse då det begav sig skulle inte sitta helt fel. 🤩
Hej alla!

Gör inträde här i Tudortråden efter att ha blivit en del av sekten i juli. Konstaterar varje dag hur sjukt nöjd med köpet av den här skönheten, det är den enda klockan jag bär från den dagen jag lämnade Krons (lite ledsen är jag att behövt sätta morfars vintage Omega-dressare på bänken på obestämd tid). Är grymt nöjd att jag "vågade" köra en 36mm.

Hur som helst! Har blivit inspirerad att införskaffa ett gummiband att ha till sommaren, har sett några riktigt fina exempel när jag sökt här på KS och i denna tråd. Folk verkar köra Vanguard, Wristbuddys mm. Jag hittar dock väldigt lite när jag googlar gummiband just till BB36 - någon som har bra tips på var jag bör söka? Bra märken? Det lutar åt ett blått band givet urtavlan men är egentligen öppen för förslag!
1000022265.jpg
Grattis. BB36 är en bra inkörsport till tyngre droger. 😉 Tror du kommer hitta tillbaks till din morfars dressare kommer hitta sin väg tillbaks så snart den nyhetens behag lagt sig lite, Då är det kul att varva lite. Tror att ett grönt band skulle sitta fint. (ett grönt Perlon kanske?). Alltid kul att variera sig.
Tack ska kolla.
Dålig på Tudor men då de har moderna med vintagedesign...

Tackar !!
Givetvis upp till var och en. Men risken är ju att det blir lite laijvande om man drar det för långt. 🙂
Ja det är såklart viktigast att du själv är nöjd. Det var inte någon sågning, bara min åsikt. Tycker att det är viktigt att hålla det högt i tak. Känns ibland som att så fort man skriver något här på ks som kan tolkas negativt så blir det bråk, det var inte min avsikt :)
Instämmer, ofta så kommer det massa poster och ryggdunk. Så länge kritiken är konstruktiv så är det väl bara bra(?). Annars blir det som att inte säga till någon att de har spenat mellantänderna med risk för att de skall ta det som förolämpning. 😅

Tillbaka
Topp