Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Forumets första?Tudor-torsdag med GMT![]()
![]()
Skulle kanske kunna vara det, inte sett någon annan ännu. Snabba ryck ut med klockor vid nysläpp av Tudor vilket jag tycker är kul!Forumets första?
Grattis. BB36 är en bra inkörsport till tyngre droger.Tror du kommer hitta tillbaks till din morfars dressare kommer hitta sin väg tillbaks så snart den nyhetens behag lagt sig lite, Då är det kul att varva lite. Tror att ett grönt band skulle sitta fint. (ett grönt Perlon kanske?). Alltid kul att variera sig.
Skulle kanske kunna vara det, inte sett någon annan ännu. Snabba ryck ut med klockor vid nysläpp av Tudor vilket jag tycker är kul!![]()
Sjukt snygg kombo! Jag är extremt sugen på en FXD MNFXD på original NDC.
![]()
Är det helgerån eller vad tycker ni?
Tackar! Rekommenderas varmt. Sällsynt bekväm klocka.Jag är extremt sugen på en FXD MN
Tycker den är bra, nästan lika tunn som en vanlig FXD trots adderad komplikation och gillar att GMT-visaren adderar lite färg och inte är snowflake. Sedan är ju datumvisare ett stort plus på denna enligt mig.Vad har du för första kommentarer kring referensen?
Apropå att köra race, ny modell för Las Vegas Grand Prix.
Apropå att köra race, ny modell för Las Vegas Grand Prix.
![]()
![]()
När jag såg ditt svar hoppades jag det var den skrattande pandan![]()
Invicta-inspirerad!!
Man får hoppas att alla två (Liam och Yuki) som längtade efter just den färgsättningen är glada.Apropå att köra race, ny modell för Las Vegas Grand Prix.
När jag såg ditt svar hoppades jag det var den skrattande pandan
#bringbackskrattemojin
Jag är väldigt intresserad av resultatet, har sneglat på samma sak ett tagNu är det nåt galet på gång, min kära GMT
![]()
…ska göras om till en Steelreef ”Nightfall”
![]()
Är det helgerån eller vad tycker ni? Jag tror det kan bli ganska bra. Hur som helst är det inget större problem att byta tillbaka om man skulle vilja det![]()
Fasiken va kallt det var nu på morgonen.
Mina fingrar tillät mig inte vid tidpunkten att skicka iväg bilden
Trevlig helg allas
![]()
Nu är den skickad till urmakare - jag har inte rätt verktyg eller kunskap för att göra bytet själv känner jag.Jag är väldigt intresserad av resultatet, har sneglat på samma sak ett tagSer fram emot att se resultatet!