• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Håper Tudor ikke sliper noen nye modeller innen BB-linjen eller Pelagos-linjen med nye farger og sånn, men lanserer noe helt nytt istedenfor. #BorntoDare og at de lever opp til det sloganet i 2025. Personlig synes jeg det er slik at hvis man selv ikke finner en eneste BB-modell man liker i dagens line-up, så er det ikke line-up'n det er noe galt med. ;)

Tack @Klockentusiasten för en trevlig affär! Kände att det var dags att testa den här, en Tudor Harrods. Har enbart en Panerai zero, så jag är nöjd med att klockan är lite tjockare och har tyngd. Blir inte så stora kontraster. Hur som, kul att vara tillbaka i den trevliga tudortråden! Förvänta er bilder på den här skönheten i dagsljus imorgon, och framöver. 💚
IMG_20241128_222106_edit_2075019295980247.jpg

IMG_20241128_221727_edit_2075088032719820.jpg
Pissfräsch

Ok hörni…..

Här kommer lite bilder på min BB GMT ”Nighfall”, före detta pepsi 😊 Tycker det blev skitsnyggt faktiskt 😍

Nu får den sitta på länk ett tag men jag har beställt ett grönt band med röd rand ”a la FXD” som ska testas när det kommer in från UK i nästa vecka.

Vad tycker ni?

IMG_2823.jpeg
IMG_2824.jpeg
IMG_2827.jpeg
IMG_2828.jpeg

Ok hörni…..

Här kommer lite bilder på min BB GMT ”Nighfall”, före detta pepsi 😊 Tycker det blev skitsnyggt faktiskt 😍

Nu får den sitta på länk ett tag men jag har beställt ett grönt band med röd rand ”a la FXD” som ska testas när det kommer in från UK i nästa vecka.

Vad tycker ni?

IMG_2823.jpeg
IMG_2824.jpeg
IMG_2827.jpeg
IMG_2828.jpeg
Cool och snyggt!! Lite som en blandning mellan monochromen och 58 GMT!

Tillbaka
Topp