Haha det kommer aaaldrig händaHoppas på en ranger i helguld för under 100 000.
Hoppas kan man ju alltid.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha det kommer aaaldrig händaHoppas på en ranger i helguld för under 100 000.
Hoppas kan man ju alltid.
Struntprat, snart säger du väl att tomten inte är på riktigt också.Haha det kommer aaaldrig hända![]()
En ny tunnare BB Pro med helt borstad boett och länk utan nitar som på Rangern.Vad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.
PissfräschTack @Klockentusiasten för en trevlig affär! Kände att det var dags att testa den här, en Tudor Harrods. Har enbart en Panerai zero, så jag är nöjd med att klockan är lite tjockare och har tyngd. Blir inte så stora kontraster. Hur som, kul att vara tillbaka i den trevliga tudortråden! Förvänta er bilder på den här skönheten i dagsljus imorgon, och framöver.![]()
![]()
![]()
Riktigt fina bilder
Tack! Ja, det var ett trevligt startfält. En Big-Block bredvid en Black Bay Chronograph skulle varit fint också. Fler Tudors går att ordnaSjukt grym line-up, och bra tänkt med paralleller till de nya modellerna! Blir sugen på fler Tudors
Jag har bara en nästan-Big-block men det finns säkert nån riktig på forumet. Ska svänga förbi nästa gång jag är i stanTack! Ja, det var ett trevligt startfält. En Big-Block bredvid en Black Bay Chronograph skulle varit fint också. Fler Tudors går att ordna![]()
Hoppas påVad hoppas ni Tudor släpper under 2025? Personligen hoppas jag på en blå BB54 och blå Pelagos 39.
Men dra och bada vad snygg!FXD concept.
![]()
...takk...og ingen fauxtina.Men dra och bada vad snygg!
Vad heter den här? Jävulen vad fin.Bjuder på bilder på 2 modeller som inte ofta postas här i tråden![]()
![]()
SkitsnyggtOk hörni…..
Här kommer lite bilder på min BB GMT ”Nighfall”, före detta pepsiTycker det blev skitsnyggt faktiskt
Nu får den sitta på länk ett tag men jag har beställt ett grönt band med röd rand ”a la FXD” som ska testas när det kommer in från UK i nästa vecka.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
![]()
![]()
Cool och snyggt!! Lite som en blandning mellan monochromen och 58 GMT!Ok hörni…..
Här kommer lite bilder på min BB GMT ”Nighfall”, före detta pepsiTycker det blev skitsnyggt faktiskt
Nu får den sitta på länk ett tag men jag har beställt ett grönt band med röd rand ”a la FXD” som ska testas när det kommer in från UK i nästa vecka.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
![]()
![]()
Gärna en BB36 utan Snowflake-visare. Kronograf (som inte är enorm) utan Snowflake-visare vore kul att se med.Hoppas på en Pelagos 39 gmt med titan baksida.