• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag tänkte se om jag eventuellt kunde få lite input från er Tudor älskare 😀 Jag är på jakt efter något schysst gummi eller tygband till min Tudor GMT. Någon som har bra tips på band som ni själv använt och kan rekommendera? 🙂 Tack på förhand!
RubberB kan jag rekommendera! Hade det på en 58. Perfekt passform och de sägs hålla länge av vad jag kunnat läsa på andra forum.

Jag tänkte se om jag eventuellt kunde få lite input från er Tudor älskare 😀 Jag är på jakt efter något schysst gummi eller tygband till min Tudor GMT. Någon som har bra tips på band som ni själv använt och kan rekommendera? 🙂 Tack på förhand!
wristbuddys är grymma (och svenskt). Har inte provat gummit för Tudor, men deras Omega är på par med OEM

Har letat länge efter ett tygband till min Tudor men inte hittat något som riktigt matchar mina önskningar! Beställde ett barton som är ganska nära,hade dock önskat att det var lite mörkare nyans av grön men det är vansinngt bekvämt iaf
Image (5).jpg

Tillbaka
Topp