Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…Ligga hemma i covid är inte kul.
Provmontage av rubbermesh med steglöst justerbart spänne inför kommande snorklingssemester i mars är kul däremot
![]()
![]()
![]()
För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
Ligga hemma i covid är inte kul.
Provmontage av rubbermesh med steglöst justerbart spänne inför kommande snorklingssemester i mars är kul däremot
![]()
![]()
![]()
Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
Mycket intressant look!! Är inserten från Tudor eller är det möjligtvis den från Steel Reef!? Sorry om jag missat detta från tidigare.För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.
Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.
Japp det är från SteelreefMycket intressant look!! Är inserten från Tudor eller är det möjligtvis den från Steel Reef!? Sorry om jag missat detta från tidigare.
Den på en helt borstad länk utan nitar, mmm.För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.
Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.
Snyggt vad är det för gummi?Ligga hemma i covid är inte kul.
![]()
![]()
![]()
Det är en AliX variant på Breitlings rubbermesh som de har till superocean heritage.Snyggt vad är det för gummi?
Köpa säljarenHur ofta springer man på fejk black bays? Vad kan man göra för att garantera äkthet om möjlighet ej finns at besöka AD?
Köp av AD på nätet.Hur ofta springer man på fejk black bays? Vad kan man göra för att garantera äkthet om möjlighet ej finns at besöka AD?
Det finns ett gäng företag här på forumet som säljer dig en klocka på distans. Ta kontakt med dom och se vad de kan erbjudaHur ofta springer man på fejk black bays? Vad kan man göra för att garantera äkthet om möjlighet ej finns at besöka AD?
Svar på frågan: det är enkelt att få tag i riktigt bra kopior av Black Bay från Kina om man vill. Så man ska vara uppmärksam. Se tidigare råd här ovan.Hur ofta springer man på fejk black bays? Vad kan man göra för att garantera äkthet om möjlighet ej finns at besöka AD?
Vad får dig att tro att den inte skulle vara äkta? (låter det för bra för att vara sant så…)Kan vara så att jag redan hunnit köpa men inte fått hem den ännu..
Garantikortet med digitalt certificat som fungerar bör väl borga för äkthet?
Eller är kopiorna så sofistikerade att dom kan fejka det också?
Ingenting egentligen, normalt pris, fullset, verkade vara reko kille. Tänkte bara om det fanns något enkelt sätt att verifiera för peace of mindVad får dig att tro att den inte skulle vara äkta? (låter det för bra för att vara sant så…)
Ja jag gjorde det när jag hade min , torkade väl relativt snabbt om man var i sol och värme.Hej,
Är det någon som har badat med sitt FXD nylonband?
Känns det okej när det är blött?
Tar det lång tid att torka när man har det på armen?
Jag misstänker att det är ungefär samma känsla på alla olika FXD modellers band.
Tack på förhand.
/ Roger
Har säljaren recensioner/betyg sen tidigare? Finns cert ska du åtminstone kolla så det matchar serienumret på klockan. Får du tidigare inköpskvitto med?Ingenting egentligen, normalt pris, fullset, verkade vara reko kille. Tänkte bara om det fanns något enkelt sätt att verifiera för peace of mind
TackJa jag gjorde det när jag hade min , torkade väl relativt snabbt om man var i sol och värme.