• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000002896.jpg

Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.

Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.

Ligga hemma i covid är inte kul.

Provmontage av rubbermesh med steglöst justerbart spänne inför kommande snorklingssemester i mars är kul däremot 🤩

IMG_3248.jpeg
IMG_3249.jpeg
IMG_3250.jpeg
Riktigt trevlig kombo med svarta inserten. Nu ångrar jag nästan att jag just sålde min…
För mig blev den som en helt ny klocka när jag bytte insert. Kommer nog aldrig sälja den som det känns just nu.

Jag har absolut noll sug efter att skaffa ytterligare en svart sub/dykare nu, dessutom älskar jag den på länken sedan jag bytte...konstigt nog. Tycker helt enkelt att den gör sig bättre i svart.
Mycket intressant look!! Är inserten från Tudor eller är det möjligtvis den från Steel Reef!? Sorry om jag missat detta från tidigare.

Den på en helt borstad länk utan nitar, mmm.

Kan vara så att jag redan hunnit köpa men inte fått hem den ännu..
Garantikortet med digitalt certificat som fungerar bör väl borga för äkthet?
Eller är kopiorna så sofistikerade att dom kan fejka det också?

Kan vara så att jag redan hunnit köpa men inte fått hem den ännu..
Garantikortet med digitalt certificat som fungerar bör väl borga för äkthet?
Eller är kopiorna så sofistikerade att dom kan fejka det också?
Vad får dig att tro att den inte skulle vara äkta? (låter det för bra för att vara sant så…)

Hej,

Är det någon som har badat med sitt FXD nylonband?
Känns det okej när det är blött?
Tar det lång tid att torka när man har det på armen?

Jag misstänker att det är ungefär samma känsla på alla olika FXD modellers band.

Tack på förhand.
/ Roger

Hej,

Är det någon som har badat med sitt FXD nylonband?
Känns det okej när det är blött?
Tar det lång tid att torka när man har det på armen?

Jag misstänker att det är ungefär samma känsla på alla olika FXD modellers band.

Tack på förhand.
/ Roger
Ja jag gjorde det när jag hade min , torkade väl relativt snabbt om man var i sol och värme.

Vurmen för natoband och liknande på klockor som är till för att användas har jag alltid varit tveksam till ur praktisk perspektiv. Blött, smutsigt och lite äckligt 😄 länk eller gummi är väl ändå överlägset i praktiken?

Ingenting egentligen, normalt pris, fullset, verkade vara reko kille. Tänkte bara om det fanns något enkelt sätt att verifiera för peace of mind
Har säljaren recensioner/betyg sen tidigare? Finns cert ska du åtminstone kolla så det matchar serienumret på klockan. Får du tidigare inköpskvitto med?

Köpte min BB58:a för ca 4 år sedan och har märkt att den börjat gå rätt mkt långsammare den sista tiden.
Den tappar nu drygt 15 sek/dygn! Tidigare gick den helt perfekt!
Fler som varit med om detta..?
Tänkte kontakta Bergströms där jag köpte den men vill bara ha lite mer på fötterna först😊

Tillbaka
Topp