Skulle det släppas ny klocka imorgon?
Var har du hört det? Inte sett på tudors officiella insta. Där emot den limiterade gröna bronzaren.
Annars så kommer en grön Pelagos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle det släppas ny klocka imorgon?
Har sett att det spekulerats en del i den här tråden då det är Watch Out imorgon. Har ingen fast fakta direkt. Var bara en allmän fråga.Var har du hört det? Inte sett på tudors officiella insta. Där emot den limiterade gröna bronzaren.
En titanklocka med en shade av grön? Det skulle varit en gullig "pokerchip"-klocka![]()
Var har du hört det? Inte sett på tudors officiella insta. Där emot den limiterade gröna bronzaren.
Grön Pelagos? Källa, tack!![]()
Grönt + stål hade varit finare. Grön BB =) Men vi får se. Det kan också bli en GMT =)Ren spekulation men om det kommer något nytt så är ju den solklar!![]()
Ren spekulation men om det kommer något nytt så är ju den solklar!![]()
Grönt + stål hade varit finare. Grön BB =) Men vi får se. Det kan också bli en GMT =)
Man kan bara hoppaspirrade till i magen när jag tänkte på en grön BB eller Pelagos, haha!
Vad det än blir för något kommer vi alla köpa den bara för att gå back en massa pengar när vi ska sälja igen..BB har det redan kommit en massa nya av på Basel så tror mer på pelagosen.
Vad det än blir för något kommer vi alla köpa den bara för att gå back en massa pengar när vi ska sälja igen..
Haha va fanJag klarade mig inte utan den längeDen saknades nästan direkt den lämnade, men nu är ordningen återställd
![]()
Bra!Jag klarade mig inte utan den längeDen saknades nästan direkt den lämnade, men nu är ordningen återställd
![]()
Jag klarade mig inte utan den längeDen saknades nästan direkt den lämnade, men nu är ordningen återställd
![]()
Jag klarade mig inte utan den längeDen saknades nästan direkt den lämnade, men nu är ordningen återställd
![]()
Ja, jag vet...jag är svagHaha va fan![]()
Ja, för andra gången...fast från privatperson inte AD denna gången.Gick du och köpte en helt ny? Underbart!
Ja, jag vet...jag är svagmen NÖJD!
Lite full kanske...eller är det jag som är ful?@Nicke L bytte du profilbild precis eller är jag full?![]()
För 2 minuter sen hade du en annan bild! Du får ha vilken du villLite full kanske...eller är det jag som är ful?Bytte för ett litet tag sedan...testade lite bara, men byter tillbaka tror jag.
Nej ...denna bilden bytte jag för ett par veckor sedan.För 2 minuter sen hade du en annan bild! Du får ha vilken du vill
Grattis till klockan. Hur många Tudors sitter du på nu?
Det gillar jag starkt förvisso! Men du det har varit en massa diskussion om den där boxen, enligt AD så ska det där vara en displaybox - Jag trodde bara de helt enkelt gjort om dem. Fick du din första i en sådan också?Ja, jag vet...jag är svagmen NÖJD!
Haha, nu skrev @micke_s - jag har blandat ihop er. Jag trodde det var du som hade hans profilbild, därav min förvirring.Nej ...denna bilden bytte jag för ett par veckor sedan.
Ja, bägge kom i den boxen:Det gillar jag starkt förvisso! Men du det har varit en massa diskussion om den där boxen, enligt AD så ska det där vara en displaybox - Jag trodde bara de helt enkelt gjort om dem. Fick du din första i en sådan också?
Fin klocka. Om Archie tycker den är bra är det bra grejer!Ja, bägge kom i den boxen:
1:a
![]()
![]()
2:a
![]()
![]()