Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, till den som är intresserad kommer här en liten uppdatering på hur min BB håller tiden hittills. Började mäta klockan, som är ny, efter ca 2v användning. Ca 7 timmar på min handled per dag, på natten ligger den med tavlan uppåt.
Som man kan se av bilderna (appen Watch Tracker) så är avvikelsen ganska konsekvent med en medelavvikelse på -2.1 spd, jag har mätt nästan varje dag under 22 dagar. Med denna rate förlorar klockan alltså ca 1 minut per månad - rätt sjysst tycker jag.
![]()
![]()
![]()
Pelagos utan bezel. Extremt skönt glas. (www-bild)
![]()
![]()
Ingen som rockar mini-sub eller 36mm sub?
Någon som har tagit reda på vad Tudor läder inkl. viklås till BB36 går loss på?
Hittade den här på Ebay, datumförstoring ifrån Rolex. Bra eller anus?![]()
en till
![]()
Generellt gillar jag inte att man frångår original men jag gillade att det hände något med glaset och det fick lite rolexanknytnig. Hade nog gärna sett att Tudor skulle kunna ha detta som tillval.Tyckte det såg riktigt fint ut!
Jag gillar den skarpt! Samtidigt tror jag inte att jag skulle våga köpa en när jag väl står där utan går på det säkra istället. Modigt av dig och jag är avundsjuk! Skön retrokänsla i guld-stål mixen.Haft denna i en vecka nu. Grym klocka. Antingen älskar man two-tone eller tvärtom
I love it.
![]()
Finns en egen tråd för BB 36 ifall det kanske hjälper: https://klocksnack.se/threads/tudor-blackbay-36.54450/![]()
Haft denna i en vecka nu. Grym klocka. Antingen älskar man two-tone eller tvärtom
I love it.
![]()
Klart han ska!Får du gå tidigare från jobbet får du ta vara på tiden innan klockbutikerna stänger... Klart TS måste joina klubben
![]()
Snygg den där! Gjorde sig rättvisa när man hade den i handen och inte bara på en bild.Haft denna i en vecka nu. Grym klocka. Antingen älskar man two-tone eller tvärtom
I love it.
![]()
Grattis och välkommen tillbaka!Korrekt!
![]()
Nja. Tycker inte att det passade på pelagosen. Tycker det förstör det kantiga formspråket pelagosen har.en till
![]()
Såja!! Är bra jävla sugen på att slå till på en Chrono...Måste ge tyg en chans, trots att jag mer en länk-kille.
![]()
![]()
Har även lädret på väg hem, så då får vi se hur det flyger.Såja!! Är bra jävla sugen på att slå till på en Chrono...
Lädret är för mig starkaste kandidaten faktiskt! Tycker klockan dör av lite för mycket på länken tillsammans med tachybezelen i stålHar även lädret på väg hem, så då får vi se hur det flyger.