Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick det här svaret fr Nymans..Tjo
Har kontakt med en finsk AD som "bara" har 2 pers på kölistan för BB58. Hur ser väntetiden ut här på hemmaplan? Mest bara nyfiken.... Har ju en BB58 redan så jag behöver inte köa
Finns ett gäng nya på länk på C24 för 35k. En veckas leveranstid....Fick det här svaret fr Nymans..
Ja men för 35k och utanför Sverige..Finns ett gäng nya på länk på C24 för 35k. En veckas leveranstid....
Någon som kan dela med sig av listpriset på en bb58 här i Sverige hos en AD? Enligt Tudors egna hemsida ska de ligga på ca 32k men har bara sätt högre priser på nätet.
Eftersom jag inte sett några priser under 35k på nätet blev jag bara lite fundersam. Men som du säger.. kanske var en dum fråga helt enkelt!Tänkte du att Tudor bara skulle hitta på ett pris och sedan begära mera för den hos sina AD?
Billigaste nu med länk på C24 ligger på 35103kr plus 957kr frakt. Så 36060kr..Eftersom jag inte sett några priser under 35k på nätet blev jag bara lite fundersam. Men som du säger.. kanske var en dum fråga helt enkelt!
Jag väntade två månader på min hos Krons.Tjo
Har kontakt med en finsk AD som "bara" har 2 pers på kölistan för BB58. Hur ser väntetiden ut här på hemmaplan? Mest bara nyfiken.... Har ju en BB58 redan så jag behöver inte köa
Vill minnas att den kostade runt 10k. Frågan har varit uppe förutNån som vet vad en Tudor Black Bay Länk (den äldre till ETA-versionen) kostar om man ska handla den löst?
Nån som vet vad en Tudor Black Bay Länk (den äldre till ETA-versionen) kostar om man ska handla den löst?
Vill man inte betala dom pengarna, så finns ju alternativ. Strapcode har väl en eller ett par schysta alternativ anpassade för BB för runt 1000-lappenVill minnas att den kostade runt 10k. Frågan har varit uppe förut
Jodå, fattade bara mig kort i svaret då jag hade lite kort om tid just då men ska man ha original kostar det fläskVill man inte betala dom pengarna, så finns ju alternativ. Strapcode har väl en eller ett par schysta alternativ anpassade för BB för runt 1000-lappen
Snyggt, Köpt var?Siena Brown från Bulang&Sons idag. Det bästa lädret jag haft
https://www.bulangandsons.com/Snyggt, Köpt var?
Tack blev det dyr tull och moms? Och hur långtid tog leveransen?
Baserade i Holland (inom EU) så varken tull eller moms ska dyka uppTack blev det dyr tull och moms? Och hur långtid tog leveransen?
https://www.bulangandsons.com/shipping-payment.htmlTack blev det dyr tull och moms? Och hur långtid tog leveransen?
Tack blev det dyr tull och moms? Och hur långtid tog leveransen?