• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

snajgel

Panerai
Just fan, Tudor-torsdag!

image.jpg
 

ottwon

Omega
Ni som har Pelagos:
Har fått för mig att det lätt blir repor kom att det är titan. Är det något ni har märkt?

Är rätt oöm med klockorna och är inne på min tredje pelagos (........) repas inte lätt, faktum är att claspen av rostfritt stål enligt min erfarenhet repas lättare än botten/länken av titan. Kommer ihåg att jag var rätt nojig innan jag köpte pelagosen just pga detta men som sagt är den oron obefogad
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Varför har du haft tre Pelagos? Den kan ju inte ha känts klockren om du bytt bort den så många gånger? :)
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Så besviken, var till Nymans och Krons idag, ingen har Pelagosen inne så att jag får prova den :(
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Fin! Så den fick inte vara med på trädgårdsarbete, toolklockan? ;)
Toolwatch karriären är över för denna Tudor och den får nu ställa in sig på ett stillsammare liv som pensionär (klockan alltså, inte jag[emoji3]). Skulle inte vara roligt att dra plexit i en sten när man går loss i rabatterna.
 

Rojalisten

Panerai
Någon som kan berätta om tudor monarch ? Som jag har förstått släpptes dessa klockor exklusivt till den asiatiska marknaden, främst i Kina. Quartz only i alla möjliga utföranden.
 

Daruvar

Cartier
Är det någon som har gummi på sin BB? Jag vill verkligen ha det men det verkar som att endlinks är ett måste om man inte vill ha ett glapp mellan band och boett som liknar Sumon's. några bilder eller förslag?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Sådär ja, nu kan jag posta i denna tråden igen ; )
Lade till en blå 94110 till samlingen idag!!! :)


Mvh
micke

Mycket vacker klocka, en liknade har legat på min inköpslista ett tag men har inte hittat någon som jag är nöjd med eller så har de vart allt för dyra. Men det där exet har perfekt patina utan att se sliten ut och målade markeringar, precis som det ska vara när det är som bäst :) Så stort grattis.
 
Topp