Å andra sidan kräver väl det att man måste muta Finska gränspolisen för att komma inHej!
Att du har så långt till närmaste AD tror jag inte. Bor du 100 mil norr om Stockholm så borde du inte ha särskilt långt till finska gränsen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Å andra sidan kräver väl det att man måste muta Finska gränspolisen för att komma inHej!
Att du har så långt till närmaste AD tror jag inte. Bor du 100 mil norr om Stockholm så borde du inte ha särskilt långt till finska gränsen![]()
Hej! Bra idé att åka till Finland för att Prova BB chrono. Måste ta reda på vart de säljer Tudor;-)Hej!
Å andra sidan kräver väl det att man måste muta Finska gränspolisen för att komma in![]()
Hej! Bra idé att åka till Finland för att Prova BB chrono. Måste ta reda på vart de säljer Tudor;-)
Hej!
Å andra sidan kräver väl det att man måste muta Finska gränspolisen för att komma in![]()
Nyheterna har missuppfattat. Är inte reserestriktionerna, det är Tudor-restriktionerHej! Bra idé att åka till Finland för att Prova BB chrono. Måste ta reda på vart de säljer Tudor;-)
![]()
Kollar klockan hundra gånger, men vet inte vad klockan är över huvud taget känslan.......haha.
Känns rimligt! Misstänker att detta är det riktiga ”beredskapslagret” man pratade om i Mars/April.Nyheterna har missuppfattat. Är inte reserestriktionerna, det är Tudor-restriktioner
![]()
När Basel ställs in så går man in i beredskapsläge. Det är sen gammaltKänns rimligt! Misstänker att detta är det riktiga ”beredskapslagret” man pratade om i Mars/April.![]()
Det har jag också noterat. Syns tydligt att den svarta har mörkare ton.2.30 in i detta klipp sägs det att BB58 nya o gamla skiljer sig i ”ljusheten” på stålet.
Schysst alltså, helt klart en av Tudors bästa...
Fast i GBG på den tiden var det väl guld Breitling som genererade kölistor? (Sorry kunde inte hålla mig)Japp! det stämmer
Några att hålla koll på:Tjenare, någon som har något tips på en plattform där man kan köpa vintage Tudor
(Förutom chrono24)?
2,5 vecka kvar här...håller tummarna för lite sol o värme nuKanon väder nu när semestern ska ta slut.![]()
Även där är den blåa bättre dåKass jämförelse då det är olika ljus på bilderna och kanske inte syns så tydligt men här är min gamla svarta samt den nya. Men visst är det skillnad helt klart.
![]()
![]()
Skulle gissa på att det är ett medvetet drag. Den nya ger en ljusare lite sportigare känsla medans den svarta är varmare och mer "vintage" i sitt utförande.Även där är den blåa bättre då
Undra om det är olika behandlingar eller bara att man gjort om nåt i produktionen. 2 helt nya med typ samma tillverkningsdatum...skiljer de sig tro?
Men, KS rabatt är en rättighet! Även om man är otrevlig, det ska du ha klart för dig. Passa dig även för folk med tatueringar, dessa typer är riktiga banditer. Usch.Har möjlighet att plocka hem en svart BB58 från utlandet. Om någon är sugen så hojtaEn sak bara: har du tänkt skambuda så hör inte av dig. Det har jag fått nog av.
Men, KS rabatt är en rättighet! Även om man är otrevlig, det ska du ha klart för dig. Passa dig även för folk med tatueringar, dessa typer är riktiga banditer. Usch.![]()
Engströms har dessa inneHej! Någon som har en BB chrono till salu, helst på läder. Skicka iväg en blänkare i mailfunktionen. Eller kort svar i tråden.
Ja vart annars liksomTudortråden - ett andra köp och sälj!
Ingen som har en svart BB58 att sälja?![]()
Känns som a match made in heavenHar möjlighet att plocka hem en svart BB58 från utlandet. Om någon är sugen så hojtaEn sak bara: har du tänkt skambuda så hör inte av dig. Det har jag fått nog av.
HahaTudortråden - ett andra köp och sälj!
Nu kommer jag till 99% INTE köpa den blå, nöjer mig gott med den svarta. Men precis när den blå släpptes hade jag kanske en liten tanke på att försöka få fatt i en på nato eller läder för kortare ledtid. Tänkte att då är det bara skifta länken emellan från min svarta 58:a. Kanske fler som tänkt göra detsamma som äger båda två?! Frågan är om nyansskillnaden är så marginell att man inte tänker på det eller om det blir en störande missmatch?!2.30 in i detta klipp sägs det att BB58 nya o gamla skiljer sig i ”ljusheten” på stålet.