Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick ung. halva priset på länken och lite rabatt på klockan. Leveranstiden var osäker, men det landade på ungefär tre månader vilket var helt otroligt med tanke på att det var i våras. Det var inte vanlig ”lista” utan jag gjorde en beställning med handpenning.Ja hade den funnits inne (hos nån öht) med läder/soft touch så hade jag absolut gått på det med länken vid sidan av - men att ha den på NATO och betala 9500 extra när jag inte kommer använda annat än länken känns sådär. Enda paketet jag fått till va 1500 spänn av på länken om jag köper blåa varianten med NATO - men vill ha svarta
Eller varför inte denna UNDER listpris
Avslutad - Tudor Black Bay 58 Blue (prisjusterat)
Dags att banta och släpper denna. Uttagen hos Krons Juli 2020 och kommer därför som fullset. Fint skick då den är väldigt sparsamt använd. Aldrig bytt band heller så helt fri från verktygsrepor. Alla bilder och videon nedan är mina egna. Kan fixa mobilbilder om det önskas. Priset sätter jag...klocksnack.se
Det har kommit ut ett antal i nästintill nyskick på k&s. Även gråisar har helt nya för ett par tusenlappar över list.Denna kombinerad med läderbandet för under 40k totalt och levererat nästa vecka
Säljes - Tudor Blue Soft Touch Strap Ink Lås Oanvänt *Avslutad*
Obs, nytt pris 3500kr. Har endast testa montera bandet fram och tillbaka en gång men aldrig använt det. Det lanserades i samband med releasen av nya Tudor 58 (Fifty Eight) Navy Blue. Lug-width/bredd på bandet 20mm. Endast Swisch vid överlämnande eller skickas enligt ö.k. Är annonsen kvar, så är...klocksnack.se
Mkt enklare än att köpa på läder och beställa länken separat.
Smurfblå?Jag orkar inte ta fram min men den är blå!![]()
Jag orkar inte ta fram min men den är blå!![]()
Du har sett den förr, blå vridring och tavla, boett och länk i finaste stål osv +.Ta fram den nu! Inte vara blyg...
Förstår inte vilken modell vi pratar om. Du måste nog visa ändå..Du har sett den förr, blå vridring och tavla, boett och länk i finaste stål osv +.
Det är en Blue Balls 58Förstår inte vilken modell vi pratar om. Du måste nog visa ändå..
Haha kom att tänka på denna scenen av någon anledning.. För övrigt en jävligt bra filmDet är en Blue Balls 58![]()
Haha kom att tänka på denna scenen av någon anledning.. För övrigt en jävligt bra film
Hypen är över?Jag orkar inte ta fram min men den är blå!![]()
Det tror jag inte men ligger orörlig med ryggskott!Hypen är över?![]()
Ajajaj. Du börjar bli gubbe @StaafenDet tror jag inte men ligger orörlig med ryggskott!
Det är sen gammalt!Ajajaj. Du börjar bli gubbe @Staafen
Kan vi väl unna oss i dessa tiderÄr det julglöggen som har spetsats för det här är underhållande OT, men ändå inte OT...![]()
Intresset är nog högt men hypen har väl lagt sig. Både blå o svart dyker upp mer frekvent hos AD samt flippas det en hel del oxå.Har intresset svalnat för BB58? Lättare att få tag i?
Finna inget tyvärr men nu går det väl kanske att ställa sig på kö iaf.Hur ligger det till med BB 58 hos AD i dagsläget? Någon som varit där nyligen?