Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är redan vårSer fram emot att bära
den här under himmelsblå dagar i vår
Japp på sina ställen är det väl det men jag är ju fortfarande inne i OWGMARCHDet är redan vår
Japp på sina ställen är det väl det men jag är ju fortfarande inne i OWGMARCH
Dina 36: or kan ju byta tavla med varandra så är det väl okJapp på sina ställen är det väl det men jag är ju fortfarande inne i OWGMARCH
Vi håller handledsskottet inom Tudor-familjenJapp på sina ställen är det väl det men jag är ju fortfarande inne i OWGMARCH
Ha ha ja iof! Vet ej vad regelgranskningen eller ännu värreDina 36: or kan ju byta tavla med varandra så är det väl ok
Vi håller handledsskottet inom Tudor-familjen
Hydronauten förtjänar mer respekt än den har.Denna har verkligen blivit en favorit
Ingen?Vet ni någon pålitlig urmakare i Stockholm som kan tänka sig installera lite eftermarknadsdelar på en Tudor?
AD går bort, de får ej byta till eftermarknadsdelar.
Kul att se en till HydronautDenna har verkligen blivit en favorit
Om man är nyfrälst Tudorian och vill läsa på om flingorna, vad för kunskapskällor kan ni som vet rekommendera?
När det gäller Tudor är @thomastheswede min go to guy alla dagar i veckanDen här källan är helt fantastisk! #skryt
TUDOR SNOWFLAKE - en översikt
Förord Efter att ha skrivit ihop en översikt om Rolex SEA-DWELLER ref. 1665 tänkte jag ge mig på något enklare, nämligen Tudor Snowflake. Ack vad jag bedrog mig, i sann Rolex-anda så har Tudor agerat precis som sitt systerföretag och ändrat på detaljer under resans gång och inte alltid i helt...klocksnack.se
@thomastheswedeNär det gäller Tudor är @thomastheswede min go to guy alla dagar i veckan
Hej! Håller med en mycket gedigen genomgång av Tudor snowflake och bra referenser. Lärde mig massor med nya saker om dessa ikoniska dykare.När det gäller Tudor är @thomastheswede min go to guy alla dagar i veckan
Varför är han så aggressiv?
Håller med om BB Steel. Sällan man ser den, men den är riktigt bra
Tror det är hans grej. Hans videos är ganska högljuddVarför är han så aggressiv?
Otroligt jobbigVarför är han så aggressiv?
Håller med, men verkar vara hans grej. Dock har han en poängh BB kronografen har växt, kanske dags att komplettera med den.Otroligt jobbig
Ja den är nice men otroligt storHåller med, men verkar vara hans grej. Dock har han en poängh BB kronografen har växt, kanske dags att komplettera med den.
Jo, det är väl just det som gjort att man tvekat. 40 mm hade varit perfekt, inte mycket mindre, men gör mycket.Ja den är nice men otroligt stor
Håller med, synd att de blivit så dyraSkitsnygg, rent ut sagt.
79160 ”Big Block” från 1993
Tack, måste ge ditt nick 5/5 btw!Hej! Håller med en mycket gedigen genomgång av Tudor snowflake och bra referenser. Lärde mig massor med nya saker om dessa ikoniska dykare.
...men fortfarande fyndläge jmf med Daytona!Håller med, synd att de blivit så dyra
Jo allt är relativt! Men blir ju inte mindre sugen när man såg din...men fortfarande fyndläge jmf med Daytona!
Det har gått ganska snabbt uppåt prismässigt, och hype:n håller i sig.Jo allt är relativt! Men blir ju inte mindre sugen när man såg din