• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Är det sonntag så är det. En ref som är lite under radarn: 7017

Större än Rolex syskon, stål istf ädelmetall och mycket mer sällsynt.
63FA2CC7-5111-462C-81AE-6D6F9193CFAA.jpeg

Jag tror man kan

HOW CAN I GET A LOGIN TO ACCESS WATCHES AND WONDERS GENEVA 2021 DIGITAL EVENT?​

You will only get a login if you have been invited by at least one of the brands participating to Watches and Wonders Geneva digital event.

Liten miss tycker jag när den ändå är digital...
Håller med. Hade ju kunnat ha ett login för ej-press så att man kan också få ta del av lanseringar men kanske då inte exclusive-access

Jag skulle gärna se Tudor själva presentera sina nyheter via någon ström, och inte bara pressens egna ”ord” om allt sedan.

Känns verkligen som en missad möjlighet här, håller helt med!

Nån Tudor-gubbe med klassiska Steve Jobs-avslutningen "Oh, and one more thing". Och så presenteras en GMT i BB58-storlek och hela världen kan dö lycklig och alla krig tar slut och sånt.

Slänger upp en superspecifik fråga: är det någon som testat att montera ett spänne med glide-lock-funktion på en BB58-länk? Jag läste på ett annat forum där någon tagit en Strapcodelänk för BB58 och satt på ett spänne från en Ginaultlänk. Men jag gillar OEM-länken på BB58, önskar bara att det var lättare att få till en bra passform. Att borra ytterligare ett hål löser kanske problemet, men det vore ännu bättre att kunna justera i farten...

Håller med... Tyvärr är den fyra år gammal. Ska ta den till någon AD i Stockholm imorrn och se vad det kostar att fixa.
SAVOIR-FAIRE

FIVE-YEAR GUARANTEE​

CARING FOR YOUR TUDOR
Every Tudor is subjected to a stringent set of tests to ensure its precision and reliability. Our confidence in our ever-stricter quality assurance allows us to set a new standard in watchmaking: From now, all TUDOR watches purchased on or after January the 1st 2020 have a five-year international guarantee.
All TUDOR watches purchased from July 1st, 2018 to December 31st, 2019 will receive an 18-month guarantee extension for a total guarantee of three and a half years.

Edit. Såg nu att du skrev 4 år gammal vilket då blir 2017 så då landar den inte inom deras garanti-förlängning

Tillbaka
Topp