Alexander9090
Basic
Står i valet och kvalet mellan en Tudor Prince day date (76214) och bb58 (79030n). För och nackdelar? Kommer användas dagligen och jag jobbar som drifttekniker. Kan man ha en dykare året runt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ha dykare året om. Kolla på 007Står i valet och kvalet mellan en Tudor Prince day date (76214) och bb58 (79030n). För och nackdelar? Kommer användas dagligen och jag jobbar som drifttekniker. Kan man ha en dykare året runt?
Båda är grymt snygga. Köp den du känner dig bekväm i. Japp dykare fungerar året om imo. Däremot kanske inte med alla klädval.Står i valet och kvalet mellan en Tudor Prince day date (76214) och bb58 (79030n). För och nackdelar? Kommer användas dagligen och jag jobbar som drifttekniker. Kan man ha en dykare året runt?
Står i valet och kvalet mellan en Tudor Prince day date (76214) och bb58 (79030n). För och nackdelar? Kommer användas dagligen och jag jobbar som drifttekniker. Kan man ha en dykare året runt?
Man kan ha dykare året om. Kolla på 007![]()
Båda är grymt snygga. Köp den du känner dig bekväm i. Japp dykare fungerar året om imo. Däremot kanske inte med alla klädval.
Nu är du bara dryg……..för att bli övertygad måste du nog ”låna” mig den till jag vet bättreDykare funkar alltid
![]()
Det var den svarta på Nymans i Västerås jag kikade på när jag hämtade min Pelagos, fanns kvar i Torsdags.Tack! Jag ska ta en eftermiddag och ringa runt lite, får vi se vart vi landar!
Engströms i jönköping bad mig ringa tillbaka i januari, så jag antar att kölistorna är ganska fulla!Det var den svarta på Nymans i Västerås jag kikade på när jag hämtade min Pelagos, fanns kvar i Torsdags.
Jag var inte intresserad av ett köp så jag förhandlade inte men enligt säljaren var den endast för uppvisning, ville man köpa så var det kö…
GivetvisNu är du bara dryg……..för att bli övertygad måste du nog ”låna” mig den till jag vet bättre![]()
Den är så jäkla snygg. Tyvärr för stor för migTestar av semesterklockan. Nedräkningen har börjat.![]()
![]()
Snygg färgmatch med klocka och kaffemuggKaffe och Tudor det kan ju aldrig bli fel.![]()
![]()
Generellt sett tycker jag att de varit rätt åtkommliga både på K&S men även hos AD. Instämmer 38K är helt OK.Snygg färgmatch med klocka och kaffemugg
Att ingen huggit den BB58 925 som @ChumpTime säljer ännu? 38.000:- känns som ett bra pris! Får vi se någon ny ägare på forumet snart???![]()
Gillar den där skarpt, växer varje gång jag ser den. Lite svårt att förlika mig med 36mm men kanske skulle testa en 41
Länge leve hypen! Jäkligt bra klocka!Sommarklockan. Inte helt okrispig!
![]()
36mm är inte dumt med pinnar till handleder. Jag tror jag mäter 16,5.Gillar den där skarpt, växer varje gång jag ser den. Lite svårt att förlika mig med 36mm men kanske skulle testa en 41
Den ska ju vara stor.Den är så jäkla snygg. Tyvärr för stor för mig![]()
Sitter kalas36mm är inte dumt med pinnar till handleder. Jag tror jag mäter 16,5.
- Snyggaste tavlanP01:an idag med.![]()