• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilket band föredrar ni till en BB58 black nu på sommaren, eller är det länk som gäller :rolleyes:
Personligen är jag mycket nöjd med denna zuludiver vintage tropical dive. Man behöver liksom inte tänka efter om man ska bada och den tål ju även svetten bättre än nato. Jag tycker att det passar klockans historiska arv att bandet inte ansluter till boetten på ett modern sätt (a la RubberB).
9E88E4BA-71C7-4700-871B-F17079C772CC.jpeg

Royal Straps har ett konto här. Tog kontakt med honom via pm och valde vad jag ville ha på deras hemsida. Det gick mycket smidigt.

• Like
Reactions: Raz
- Synd att Tudor imiterar Rolextramset. Låt den kund som kommer in och vill handla göra det om klockan finns i lager. Tycker jag alltså 🙂
Är det Tudors fel att en återförsäljare inte har en klocka eller vill sälja en klocka till just dig?

Sen går alla Tudors serieproducerade klockor att få tag i väldigt snabbt, om man inte är lat och rädd för kontakter.

Är det Tudors fel att en återförsäljare inte har en klocka eller vill sälja en klocka till just dig?

Sen går alla Tudors serieproducerade klockor att få tag i väldigt snabbt, om man inte är lat och rädd för kontakter.
- Citerar dig ” inte vill sälja en klocka till just dig”. För övrigt skrev jag ”om klockan finns i lager”. Våra åsikter om affärsidé/moral är olika, men åsikten är fri och jag respekterar naturligtvis din.
Jag köpte min första nya Rolex Submariner hos AD för över tjugo år sedan och min sista 2018. Jag tycker personligen det vore synd om Tudor nu utvecklas på samma sätt som Rolex gjort.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp