Snyggt resultat! Vad kör du med, superlim och..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt resultat! Vad kör du med, superlim och..?
Tack! Men @yonsson måste jag skriva ref varje gång jag postar? Lite får du fan ha i huvvetSnyggt! Ref?
Thanks! Ungarnas gatkritaSnyggt resultat! Vad kör du med, superlim och..?
Du kan väl skriva 7016 -70 under bilderna?Tack! Men @yonsson måste jag skriva ref varje gång jag postar? Lite får du fan ha i huvvet
7016 från 1970. Länk, senare vikt 9315 med Tudorfliplock-Clasp. Insert, fatfont. Försök att komma ihåg det.
Nä, det är faktiskt för din egen skull. Det är dags att du börjar plugga in och lära dig alla viktiga ref.nrDu kan väl skriva 7016 -70 under bilderna?![]()
Låter som ett utmärkt beslut !!Tog en tidig dag och bytte kontoret mot solen hemma
![]()
Jag tycker att din JLC stryker på foten jämfört med denna. Men så är jag väl en sucker för Submariners!![]()
Känns ändå bra att när man kommer hem sätta på sig sin Tudor 79090-89.
Nästan lite jobbigt att välja mellan denna och JLCn på morgnarna. Får införa någon typ av tvingande roteringsschema för att inte byta klocka två gånger om dagen.![]()
Tack, tror jag.Jag tycker att din JLC stryker på foten jämfört med denna. Men så är jag väl en sucker för Submariners!
Kul att du hittat en i ett så pass bra skick![]()
Jo, det är väl en kombination av olika saker.Har inte Tudor gått upp supermycket i pris, vad beror det på?
Har att göra med Valuta priserna till största delHar inte Tudor gått upp supermycket i pris, vad beror det på?
Jo, det är väl en kombination av olika saker.
1: Svag krona driver upp priserna.
2: Tudor som märke är starkare än någonsin.
3: Vintage i allmänhet och rolexvintage i synnerhet är hett just nu.
Sellers market! Gripenbro har ett par tudor subs ute nu, undrar hur länge till jag orkar spara till den där 14060...
Sellers market! Gripenbro har ett par tudor subs ute nu, undrar hur länge till jag orkar spara till den där 14060...
Dom har en Black Bay Red som såg ut att ligga rätt bra i pris
http://gripenbro.se/artiklar/watches/tudor-6.html
Tudortisdag
Tudor sub är roligare och 14060 blir bara dyrare och dyrare...
Bonusbild på min traktor och flinga, bägge från 1968
![]()
Kollade in dagens vintagetråd, där på stället jag fick av dig idag! Fan tror du inte jag satte mig på lådan när jag körde hem?!Svamlet rörde mest att @Johnne använt 76100 mkt sedan han köpte den av mig...

Jag kan vara lite trött men jag fattar inte ditt inlägg (mer än att du satte dig på lådan)Kollade in dagens vintagetråd, där på stället jag fick av dig idag! Fan tror du inte jag satte mig på lådan när jag körde hem?!![]()
Grattis! Bildbevis?Så då har man inskaffat sig i sin första Tudor. Blev en BBB och under de få timmar jag har haft den måste jag säga att jag är mer en nöjd!
Du är inte ensam ;-)Jag kan vara lite trött men jag fattar inte ditt inlägg (mer än att du satte dig på lådan)
4. Svårare/färre att få tag på än vintage rolex som blivit sjukt dyra.Jo, det är väl en kombination av olika saker.
1: Svag krona driver upp priserna.
2: Tudor som märke är starkare än någonsin.
3: Vintage i allmänhet och rolexvintage i synnerhet är hett just nu.
Bildbevis kommer inom kort, har nyligen flyttat så jag har ingen bra belysning just nu, men kommer upp en bild inom kortGrattis! Bildbevis?![]()
Rättstavning.... I dagens vintagetråd finns bild på klockan som då sitter på stället.Jag kan vara lite trött men jag fattar inte ditt inlägg (mer än att du satte dig på lådan)
Schnöckt76100 - 84
![]()
Har kommer ett chart på valuta CHF/SEK4. Svårare/färre att få tag på än vintage rolex som blivit sjukt dyra.
Tror det driver på också