Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart min vän, snartKänns som det är samma folk som postar bilder här. Måste väl tillkomma lite nytt??![]()
Bara väntar på att det ska börja ploppa upp lite nya PelagosSnart min vän, snart![]()
En liten teaser så här på kvällskvisten...
![]()
Härligt! Ingen är gladare än jag att den kommer till användning! Slit den med hälsan
En ny eller vintage?En liten teaser så här på kvällskvisten...
![]()
Det blev en nästan ny.En ny eller vintage?
Är på jakt efter en vintage läderrem i stil med denna.
Någon som har någon sida att rekommendera var man kan hitta något liknande i bra kvalitet.
Tror att denna kombination kan bli riktigt snygg!
![]()
Tyvärr har jag inget ljust läder . Men letar efter nåt bra hästskinnHodinkee och Bulang & Sons.
Här på forumet tex: @Kvisten och @Anders W. Har testat båda två och är nöjd.
Ska även få hem cordovan från @rogart-63 i veckan. Aldrig klämt men det såg bra ut på bild! Specialbeställde för mina smala handleder...
Är på jakt efter en vintage läderrem i stil med denna.
Någon som har någon sida att rekommendera var man kan hitta något liknande i bra kvalitet.
Tror att denna kombination kan bli riktigt snygg!
![]()
Aha.Det blev en nästan ny.
Någon som vill köpa mitt fjantnato för en hundring? Kommer aldrig använda det och känner för att äta god lunch. Det är såklart 20mm och knappt använt.![]()
Tröttnade på länk och hittade detta fjantnato jag fått hem via ett klockköp. Funderar på att elda upp det.
Fjantnato är lädernato alltså. Vanliga Natos är inte fjantiga.Bjuder på en kvällsbild med sub på fjantnato
![]()
Ref 79090
Jag ska bära min, dock inte på mig den än men har den till hands. Hur så?Har vi någon som bär Black Bay idag?