• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudortråden

image.jpg

79090-89 idag också. Den har knappt lämnat handleden sedan jag köpte den. Bär den även på nätterna. Den har dragit sig 20 sekunder på 2 veckor. :)

Är på jakt efter en vintage läderrem i stil med denna.
Någon som har någon sida att rekommendera var man kan hitta något liknande i bra kvalitet.
Tror att denna kombination kan bli riktigt snygg!
BS-Tudor-BlueBay-68-LR.jpg

Är på jakt efter en vintage läderrem i stil med denna.
Någon som har någon sida att rekommendera var man kan hitta något liknande i bra kvalitet.
Tror att denna kombination kan bli riktigt snygg!
BS-Tudor-BlueBay-68-LR.jpg

Hodinkee och Bulang & Sons.

Här på forumet tex: @Kvisten och @Anders W. Har testat båda två och är nöjd.

Ska även få hem cordovan från @rogart-63 i veckan. Aldrig klämt men det såg bra ut på bild! Specialbeställde för mina smala handleder...

Hodinkee och Bulang & Sons.

Här på forumet tex: @Kvisten och @Anders W. Har testat båda två och är nöjd.

Ska även få hem cordovan från @rogart-63 i veckan. Aldrig klämt men det såg bra ut på bild! Specialbeställde för mina smala handleder...
Tyvärr har jag inget ljust läder . Men letar efter nåt bra hästskinn :D.Det som @speffy har på sin bild var snyggt i färgen . Finns många på WUS som säljer homemade.

Tillbaka
Topp