Schmumel
Basic
Vart har du köpt den?Jag går med och väntar på 25600tb betald och lovad i denna månad!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart har du köpt den?Jag går med och väntar på 25600tb betald och lovad i denna månad!
![]()
Menar du att du ska få den i september?Jag går med och väntar på 25600tb betald och lovad i denna månad!
![]()
Det gör väl vi alla
![]()
Chansar vilt på Bulang & Sons?Snyggt band! Vart är det ifrån ?
Snyggt band! Vart är det ifrån ?
Chansar vilt på Bulang & Sons?
Får man ha skinnstronk på en dykare?Alldeles riktigt!
Ja det har kommit en blå version ocksåSpänd på att få höra alla tankar om nya Pelagos. Från 40h(?) till 70h i gångreserv är mycket
Är det något som ändrats förutom texten på tavlan och urverket?
Haha!Ja det har kommit en blå version också![]()
Aj aj aj, sitter MarineMastern löst nu ??Menar du att du ska få den i september?
Hur och var ska jag få tag i så mycket på så kort tid?![]()
Du skojar nu hoppas jag? Den sitter ALDRIG löst! Jag säljer väldigt många favoritsaker innan jag gör mig av med den. Bilen, Vespan, Frun(ibland iaf) och gräsklipparen ligger löst till om det skulle bli så att jag måste kränga något.Aj aj aj, sitter MarineMastern löst nu ??
Synd att man inte kan ta med gräsklippare på flygetDu skojar nu hoppas jag? Den sitter ALDRIG löst! Jag säljer väldigt många favoritsaker innan jag gör mig av med den. Bilen, Vespan, Frun(ibland iaf) och gräsklipparen ligger löst till om det skulle bli så att jag måste kränga något.![]()
HmmMycket snygg står på tur nästa gång!
Luciano cau.
Har lite funderingar vid köp av en Tudor black bay "red"
Har kollat beg priserna på klocksnack och sett att dom säljs från 16-22tusen. Då har jag börjat fundera på om man istället skulle köpa en ny i från Chrono24 från Tyskland, där dom kostar runt 23tkr. Har varit i kontakt med olika svenska butiker och fått erbjudande från 27-31tkr.
Är det värt att betala extra och köpa den från en svensk butik? Hur tror ni dom håller sig i värde om 5-10år? Vad brukar en vanlig servicekostnad gå på efter några år?
Det blev mycket nybörjarfrågor![]()
Även jag är nyfiken. Vart är den inköpt och vad listar den på? Hur snygg som helst. Blått på blått! Kul köpJag går med och väntar på 25600tb betald och lovad i denna månad!
![]()
Det där kommer passa perfekt på nordflaggan!Hämtat band.
![]()
Grattis! Väldigt bra val och du kommer med stor sannolikhet att vara nöjd med klockan ett bra tag. Du kommer även inom, efter surfat runt på KS en stund, att börja titta efter nästa inköp. Grattis som sagt och lycka till med nästa jakt!Får väl bidra med en bild jag också som nybliven Tudor ägare och dessutom ny på forumet. Många som verkar nöjda med Tudor vilket jag säkerligen också kommer bli
![]()
Fan va snygg!Fan det blir ju bra med nato i skinn... Jag som påstått att det aldrig skulle hända....
![]()
Schnyggt!Precis klämt dit bandet.
![]()
![]()