Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Curved ends alternativ:Någon som kan tipsa om ett bra gummiband till Tudor BB 22mm?
Någon som kan tipsa om ett bra gummiband till Tudor BB 22mm?
Förstår att du är nöjd. Riktigt fin!![]()
Denna är nog inte så vanligt förekommande i trådenÄr riktigt jäkla nöjd med den!
Tyty!Förstår att du är nöjd. Riktigt fin!
Grym!![]()
Denna är nog inte så vanligt förekommande i trådenÄr riktigt jäkla nöjd med den!
Är den där 36mm? Grymt fin ska tilläggas!![]()
Cool klocka men för sportig för min smak. Ligger runt 30k enligt Chrono24.Vad säger panelen om en 42000D?
Vet att dom inte säljs längre, vad kan man vänta sig att få betala för en?![]()
Japp, det stämmer! Ser större ut på bilden dock... måste vara vinkelnÄr den där 36mm? Grymt fin ska tilläggas!

Ruskigt fin!! Vad är det för ref på denna?![]()
76200Ruskigt fin!! Vad är det för ref på denna?
Ruskigt fin!! Vad är det för ref på denna?
Precis!
Den jäveln som säljs, uteslutande, för den asiatiska marknaden??Precis!![]()
Curved ends är nog enda alternativet. Tusen tack för tipsen ska kika!Pelagosgummi!
Jajamän! Fattar fortfarande inte varför man väljer att göra så...Den jäveln som säljs, uteslutande, för den asiatiska marknaden??
Förstår att du är nöjd, är den ny?![]()
Wow, Dia-tavlan är ju magisk!Förstår att du är nöjd, är den ny?
Är nöjd med min från 2003
![]()
Tudor 76100
![]()
Inte jag heller... den där är ju så ruskigt finJajamän! Fattar fortfarande inte varför man väljer att göra så...
Nope, köpte den här på forumet faktiskt. Fick agera snabbt dockInte jag heller... den där är ju så ruskigt fin
Köpte du din via Chrono24?
Den dagen du funderar på att sälja kan du väl dra ett pm?Nope, köpte den här på forumet faktiskt. Fick agera snabbt dock![]()
Det kan jag försöka göraDen dagen du funderar på att sälja kan du väl dra ett pm?
Pelagos har en fantastisk lume. Bra köpFörsta kvällen med dagens impulsköp.
Tudor Pelagos LHD.
ATB
Sven
![]()