Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitten!Väldigt sugen på en Date Day. Frågan är bara vilken...![]()
Jag hittar inte varianterna på Tudor.com, vill du möjligen länka modellerna du är intresserad av?Ja det lutar nog mest mot den. Hade dock helst velat ha den till höger fast med fluted bezel fast den reffen verkar vara svår att hitta.
Jag hittar inte varianterna på Tudor.com, vill du möjligen länka modellerna du är intresserad av?
Mkt bra är den. Jag har haft 2 st. Köpte bägge nya på länk. Kom tyvärr inte överens med de begränsade justeringsmöjligheterna som länken erbjuder. Det behövs bara liiite till....Ni som ägt eller äger en Black Bay GMT, vad har ni att säga? Den har ju fått en del fina recensioner över nätet.
Jag är bra sugen på en
Stämmer att de säljs bara i Asien, främst Hong Kong. Bilderna är från Chrono24Jag hittar inte varianterna på Tudor.com, vill du möjligen länka modellerna du är intresserad av?
Stämmer att de säljs bara i Asien, främst Hong Kong. Bilderna är från Chrono24
Är det 76200 och dess syskonrefernser du menar, har Tudor slutat tillverka dessa?Ja, det var ett korkat beslut av Tudor att inte fortsätta tillverka dem.
Tudor tillverkar dessa som jag förstått.Är det 76200 och dess syskonrefernser du menar, har Tudor slutat tillverka dessa?
Du ska ju ha den silvriga tavlanVäldigt sugen på en Date Day. Frågan är bara vilken...![]()
Jag vet, jag har en.Tudor tillverkar dessa som jag förstått.
men dem säljs endast i hong kong.
Jag är bra nära på att köpa en!Mkt bra är den. Jag har haft 2 st. Köpte bägge nya på länk. Kom tyvärr inte överens med de begränsade justeringsmöjligheterna som länken erbjuder. Det behövs bara liiite till....
Väldigt sugen på en Date Day. Frågan är bara vilken...![]()
Finns i överflöd i Hong Kong framförallt med fluted. Bara boka en resa och plocka upp en. Flyg och klocka kostar väl lika mycket som att köpa den härifrån ändåJa det lutar nog mest mot den. Hade dock helst velat ha den till höger fast med fluted bezel fast den reffen verkar vara svår att hitta.
De kostar väl över 37 nya nu och om det är väntetid så betalar ju folk merHur ser det ut med väntetider på BB58? Kommer ihåg den fanns att få tag på för ett halvår sen, nu ser det ut att vara slut överallt och de på chrono ligger runt 40k vilket känns för mycket.
Visst har de höjt priset? Kan svära de låg ute för runt 30-33 innan?De kostar väl över 37 nya nu och om det är väntetid så betalar ju folk mer
Höjde vid nyårVisst har de höjt priset? Kan svära de låg ute för runt 30-33 innan?
Visst har de höjt priset? Kan svära de låg ute för runt 30-33 innan?
Den är fantastisk! Tröttnar aldrig på färgerna.Ni som ägt eller äger en Black Bay GMT, vad har ni att säga? Den har ju fått en del fina recensioner över nätet.
Jag är bra sugen på en
Härligt! Toronto är en riktigt trevlig stad med bra restauranger och sevärdheter.I Toronto med min fula ankungsTudor
![]()
![]()
HHOF är på ListanHärligt! Toronto är en riktigt trevlig stad med bra restauranger och sevärdheter.
Missa inte Hockey Hall Of Fame![]()
Jädrans nöjd med min, och jag har tur som får länken att passa. Tre micro på totalt X mm är inte tillräckligt för exakt alla handleder, det gäller att grundmåttet du får ut av "ditt" antal länkar ligger tillräckligt nära det optimala måttet för att du ska kunna lösa problemet med återstående micro. Dessutom hade jag (som har perfekt fit med yttersta micron och 11 länkbitar) gärna haft extra micro för att slippa lägga på extra länkbitar på sommaren.Jag är bra nära på att köpa en!
Men det finns tre microjusteringshål i låset? Har du endå svårt att få den att sitta bra?
Äsh slipp noja och beställ från AD. De kan säkerligen skicka i vanligt kuvert. Blir nog allt som allt typ 200kr så slipper du köpa fel eller tappa dinkanHilfe!
Jag har tryckt in bandsprintarna tillhörande min BB GMT-länk in i ett gummiband och får inte ut dem.
Kan någon vänlig själ hjälpa mig med tjockleksmåttet på sprintar tillhörande en BB-41mm/22mm-dykar-länk, så att jag kan beställa nya? Observera att de behöver höra till länken och inte till nato eller läder, lite olika uppgifter på nätet om tjockleken är samma.
(Såklart att jag kan ringa AD osv, men jag har ingen nära där jag bor och tycker att det nog inte ska behövas originalsprintar, räcker med vanliga högkvalitativa sprintar från whereever på nätet.)
Stort tack! <3
Jag tror ärligt talat inte att de har dessa inne, jag orkar inte vänta på att de ska lösa ett sånt här struntärende åt någon oviktig norrlänning som aldrig kommer komma tillbaka och köpa ngtÄsh slipp noja och beställ från AD. De kan säkerligen skicka i vanligt kuvert. Blir nog allt som allt typ 200kr så slipper du köpa fel eller tappa dinkan