Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas inte, men vi får se. Någon som sitter på datum för fler nyheter av Tudor?Håller med, men iom Rolex släpp av olika färger på OP så kanske Tudor väljer att inte (inte får...) släppa färgglade pjäser...
Håller tummarna ändå att det kommer en färgglad BB36 framledesHåller med, men iom Rolex släpp av olika färger på OP så kanske Tudor väljer att inte (inte får...) släppa färgglade pjäser...
Jag vet faktiskt inte. Jag är inte helt övertygad. Sizen och så är så klart perfekt.Är det fler än mig som är lite löjligt nöjd med den blå BB58? Bra storlek, den blå färgen på bezeln är klockren.
Enda jag önskar är en lite skarpare blå färg på tavlan men resten är för bra för att det ska vara en dealbreaker.
Min stackars Turnograph har inte fått se solljus på flera veckor![]()
Tror att Krons eller Nymans kan ha inne.Någon som har tips på bra handlare på C24 som säljer blåa BB36an? Alt. någon som har en i bra skick som ska avyttras![]()
Varför gillar alla mitt inlägg där jag bara säger att jag inte är helt säker på vad jag tycker om klockan?Jag vet faktiskt inte. Jag är inte helt övertygad. Sizen och så är så klart perfekt.
Men jag är som sagt osäker på resten. Vet inte vad det är.
Missförstå mig rätt, jag gillar klockan. Skön vardagsklocka men nog tror jag att jag tycker om den svarta bättre.
Är dock inte till salu. Den kanske växer på mig.
![]()

Aha skrev du något också, såg bara den fina klockanVarför gillar alla mitt inlägg där jag bara säger att jag inte är helt säker på vad jag tycker om klockan?![]()
För att det var en ”bra” bild på en snygg klocka OCH för att du, precis som jag, föredrar den svarta trots den blåas storhet.Varför gillar alla mitt inlägg där jag bara säger att jag inte är helt säker på vad jag tycker om klockan?![]()
Aha skrev du något också, såg bara den fina klockan![]()
Haha ok dåFör att det var en ”bra” bild på en snygg klocka OCH för att du, precis som jag, föredrar den svarta trots den blåas storhet.
Bilden är nice..resten svammelVarför gillar alla mitt inlägg där jag bara säger att jag inte är helt säker på vad jag tycker om klockan?![]()
Någon som har tips på bra handlare på C24 som säljer blåa BB36an? Alt. någon som har en i bra skick som ska avyttras![]()
"Bra handlare" vet jag inget om, men 2281 omdömen & 2921 stycken klockor sålda säger en hel del.Någon som har tips på bra handlare på C24 som säljer blåa BB36an? Alt. någon som har en i bra skick som ska avyttras![]()
Fredagsfin med 76100
![]()
Femplus!
Sjukt snyggt. Var hittar man den skjortanDet är faktiskt lite sjukt hur bra denna är.
![]()