Välkommen.Det känns väldigt roligt att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen.Det känns väldigt roligt att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.![]()
Tackar!Välkommen.
Den är myckeet magiskt...vet att det är utanför din budget, men vad tycker du om denna?
![]()
1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial | Tropical Watch
Buy an authentic 1974 Tudor Monte Carlo 7169/0 Grey Dial watch at Tropical Watch. Each timepiece is expertly curated, authenticated, and shipped overnight free with hassle-free returns.tropicalwatch.com
Det går inte.Hej! Är det någon som vet hur man tar bort ett av sina egna inlägg, dvs raderar, från den här tråden? Har försökt men inte lyckats.
Det känns väldigt roligt att kunna posta i denna trevliga tråd! Idag köpte jag min första Tudor och måste säga att jag verkligen gillar den.![]()
Ok, tack då vet jag.Det går inte.
Jag var inte säker på vad som lockade när jag sålde men tänkte att jag vill testa denna iaf. Hittills är jag mycket nöjd!Jaha, det var det som lockade
Kul! Grattis!
Sålde du din 16610?Jag var inte säker på vad som lockade när jag sålde men tänkte att jag vill testa denna iaf. Hittills är jag mycket nöjd!
Nej den kommer jag aldrig sälja! Sålde 16570in.Sålde du din 16610?![]()
Jag tänkte det, men man vet ju aldrig. Hur känns det med din BB58B nu efter någon dag?Nej den kommer jag aldrig sälja! Sålde 16570in.
Har inte hunnit bära den så mycket än men den tid jag haft den på armen har känts väldigt bra, klart över förväntan.Jag tänkte det, men man vet ju aldrig. Hur känns det med din BB58B nu efter någon dag?
Jag servade nyss min Prince Oysterdate hos Nymans. Gick på strax under 5k. Kanske gränsfall på denna men jag tycker man kan serva lite dyrare klockor hos auktoriserade serviceställen och övriga hos sin lokala uris.Alla tips mottages! Behöver serva min fina lilla Prince Oysterdate som tyvärr stannatDen går några sekunder när man skakar den/vrider upp den men sedan stannar den. Tips på urmakare som kan ta sig an detta? Vad är ett rimligt pris? Det är ett modifierat ETA 2824-2. Vill helst undvika AD-pris men hört att Tudor delar kan vara svåra att få tag på om något måste bytas ut. Tipsa på!
![]()
Du kan väl editera? Om så, kan du ta bort all text och ersätta med t ex en punkt.Hej! Är det någon som vet hur man tar bort ett av sina egna inlägg, dvs raderar, från den här tråden? Har försökt men inte lyckats.
Snygg!Kunde inte med att lägga upp mer bilder igår så får bli en idag istället
Är oerhört nöjd.
![]()
Stort grattis!![]()
Min första klocka av dyrare segment. Delade åsikter bland vänner och familj men körde på egna magkänslan, har trots allt suktat efter denna i nästan2 år... Kunde inte vart mer nöjd. Första inlägget här på KS med![]()
Mycket bra val. Grattis!![]()
Min första klocka av dyrare segment. Delade åsikter bland vänner och familj men körde på egna magkänslan, har trots allt suktat efter denna i nästan2 år... Kunde inte vart mer nöjd. Första inlägget här på KS med![]()
Stort grattis!![]()
Tackar!Mycket bra val. Grattis!
Tack
Stort grattis till ett fantastiskt val.![]()
Tack!Stort grattis till ett fantastiskt val.![]()
Lika snyggt filmat som Watchfinder
Oj! tack så mycket. Det var en rejält fin komplimang.Lika snyggt filmat som Watchfinder
Älskar bra macro![]()